Du sagde det. Det samme gør sig i øvrigt gældende for Merlin, der ikke har et hak begreb om noget som helst - og da slet ikke film.
Især hader jeg deres rodekurvs princip, når det gælder film. Det lader til, at det er et udpræget Merlin fænomen over hele landet, at de bunker deres film sammen i et uoverskueligt kurverod - jeg hader det.
Her i Odense er de enste butikker, jeg sætter min ben i, når der skal handles film, Moby Disc, Stereo Studio og Axelmusic.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Ja, Merlin har jeg heller ikke haft heldige oplevelser med, ligemeget om det var film, musik eller noget andet jeg skulle have.
Merlin i Ishøj er specielt slem.. her går det åbenbart ud på dels at snyde folk og dels at sørge for at give kunderne så lidt opmærksomhed som overhovedet muligt.
Indtil videre, er det lykkedes mig at finde én kompetent og flink medarbejder i Fona og ingen i Merlin, og den medarbejder er ikke i butikken mere.
Det er et (DVD) køb som du ikke vil fortryde! Alle filmene er i to versioner, den første biograf version, og de special/directors, allene det er nok til at få Legacy boksen til at se sølle ud.
M.H.T. Fona Merlin og andre foretninger af samme stil: ARRRGGHHH!!! Det mest deprimerende ved det hele er af de løber rundt, at folk køber deres varer hos dem, at folk ved MINDRE end sælgerne, og derfor tror på hvad de siger.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#11 Yoda 21 år siden
Du sagde det. Det samme gør sig i øvrigt gældende for Merlin, der ikke har et hak begreb om noget som helst - og da slet ikke film.
Især hader jeg deres rodekurvs princip, når det gælder film. Det lader til, at det er et udpræget Merlin fænomen over hele landet, at de bunker deres film sammen i et uoverskueligt kurverod - jeg hader det.
Her i Odense er de enste butikker, jeg sætter min ben i, når der skal handles film, Moby Disc, Stereo Studio og Axelmusic.
#12 filmz-Kadann 21 år siden
Ja, Merlin har jeg heller ikke haft heldige oplevelser med, ligemeget om det var film, musik eller noget andet jeg skulle have.
Merlin i Ishøj er specielt slem.. her går det åbenbart ud på dels at snyde folk og dels at sørge for at give kunderne så lidt opmærksomhed som overhovedet muligt.
Indtil videre, er det lykkedes mig at finde én kompetent og flink medarbejder i Fona og ingen i Merlin, og den medarbejder er ikke i butikken mere.
#13 El vez 21 år siden
#14 Patriarch 21 år siden
Helt ufattelig udgivelse
#15 filmz-WSTE_M 21 år siden
Det er et (DVD) køb som du ikke vil fortryde!
Alle filmene er i to versioner, den første biograf version, og de special/directors, allene det er nok til at få Legacy boksen til at se sølle ud.
M.H.T. Fona Merlin og andre foretninger af samme stil: ARRRGGHHH!!!
Det mest deprimerende ved det hele er af de løber rundt, at folk køber deres varer hos dem, at folk ved MINDRE end sælgerne, og derfor tror på hvad de siger.
descend on us all this day, and for evermore.
#16 Kalle Ferm 21 år siden
#17 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#18 filmz-dr. hoax 21 år siden
#19 filmz-dr. hoax 21 år siden
#20 filmz-vassago 21 år siden