#41 - Nej nej du, jeg mener bare at der var noget om det han skrev og måtte så finde ud af, om det var rigtigt. Det ville vel være at snyde, hvis jeg svarede som den første, uden at sige jeg havde brugt nettet. Jeg synes bare lige at jeg ville pointere, at Whitetrash havde fat i den lange ende og fortjener serveretten :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Svaret blev jo ikka gættet, da det var ren viden fra Whitetrash. Der er da absolut intet forkert i den, selvom det virker som om du hænger dig i, at jeg bakkede det op med lidt facts ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Hvor stor forskel er der på den tid, som de to mekanikere angiver til det øvrige crew, at reparationen af skibet vil tage, og så den tid, som den ene mekaniker reelt mener, at det vil tage?
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
#41 chronaden 18 år siden
#42 Åkepool 18 år siden
#43 filmz-Whitetrash 18 år siden
#44 chronaden 18 år siden
#45 Åkepool 18 år siden
#46 filmz-Whitetrash 18 år siden
"Alien":
Hvor stor forskel er der på den tid, som de to mekanikere angiver til det øvrige crew, at reparationen af skibet vil tage, og så den tid, som den ene mekaniker reelt mener, at det vil tage?
#47 chronaden 18 år siden
#48 filmz-Whitetrash 18 år siden
#49 chronaden 18 år siden
#50 Åkepool 18 år siden