Gravatar

#51 chronaden 18 år siden

godtager ikke svar fra dig, du cheater!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#52 Åkepool 18 år siden

Nå da, så du skal være personlig :(
Og så endda uden at jeg har snydt i noget som helst??

Men det er ok, for jeg har sgu ikke lige et spørgsmål klar, så jeg giver den gerne videre til whoever :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#53 chronaden 18 år siden

:D

joker sq også bare, du googler bare hvad du vil google :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#54 filmz-Whitetrash 18 år siden

51: Det er en joke ikke? Jeg er lidt i tvivl, selvom du skriver bagefter, at det er joke.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#55 Åkepool 18 år siden

#53 - ja det gør jeg da, især når man bliver nødt til at hjælpe Whitetrash, når du bortdømmer hans ellers udemærkede svar ;)

#54 - Selvfølgelig er det en joke, for han kan da umuligt mene alt det i ramme alvor :)
Gravatar

#56 filmz-Whitetrash 18 år siden

Jeg er lidt i tvivl, om han ikke mente det alvorligt til at starte med, og så trak i land, da du skrev 52.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#57 Åkepool 18 år siden

Helt ærligt, så er jeg sgu ligeglad om han mente det i alvor, men det kan jeg bare ikke forestille mig.

For jeg har jo ikke snydt ved at irettesætte ham lidt, men det er jo nok derfor. Hvis jeg valgte at snyde (wauw hvor fedt), så havde jeg sgu nok svaret på mere end det ene spørgsmål jeg har gjort so far.
Men det er jo ikke om hvem der er bedst på IMDB, men hvem der har paratviden og der har jeg sgu ikke kunne følge med særlig meget i denne omgang, på trods af, at det er nogle af mine favoritfilm. Men jeg venter bare på de helt rigtige spørgsmål :)
Gravatar

#58 filmz-Whitetrash 18 år siden

Det er vel for helvede også tilladt at sætte filmen på og se efter det der bliver spurgt om. Så gør man da et stykke arbejde. Jeg måtte da også have Alien på, før jeg kunne stille spm. i #46.

Nå, men Chronaden har stadig ikke be- eller afkræftet dit svar...
Gravatar

#59 Åkepool 18 år siden

Ja ja, det er da helt fint at bruge filmene eller nettet, til at stille div. spørgsmål, bare man ikke bruger dem til svar.

Næ, det har han ikke, så du , eller en anden, kan da bare fyre et spørgsmål af, for jeg er da helt sikker på at mit svar var ok :)
Gravatar

#60 filmz-Whitetrash 18 år siden

Så er det jo dig, der har spørgeretten! :-)

Skriv ny kommentar: