Hej. Da jeg var dreng i halvfemserne havde jeg noget "alien"-legetøj, som blev lavet i forbindelse med en film med samme figurer i. Filmen handlede om nogle soldater i en skov og i filmen var også denne alien som kunne åbne sig og indeni sad så en lille alien - netop som det legetøj jeg omtalte før.
Jeg har forsøgt at komme i tanker om titlen på filmen, men der ringer ingen klokke! Derfor håber jeg, at der er en skarpsindig person herinde, der måske kan hjælpe mig, selvom der ikke er meget at gå efter.
Okay. Kunne bare huske legetøjet fra Kenner - ellers var der ikke så meget andet baseret på film. Starship Troopers havde vist også noget, mere Alien-agtig, men husker ikke lige en skov :)
Der var også ID4 - der var også en action figure med en alien der kunne åbne sig, hvor der så var en anden alien indeni. Men heller ikke noget med en skov.
[quote=Tommy Kristensen (5)]Der var også ID4 - der var også en action figure med en alien der kunne åbne sig, hvor der så var en anden alien indeni. Men heller ikke noget med en skov.
Ja selvom der ikke er nogen skov, så var det også min første tanke. Kan huske en af mine venner havde det legetøj der.
#1 SiLuRa 12 år siden
Da jeg var dreng i halvfemserne havde jeg noget "alien"-legetøj, som blev lavet i forbindelse med en film med samme figurer i. Filmen handlede om nogle soldater i en skov og i filmen var også denne alien som kunne åbne sig og indeni sad så en lille alien - netop som det legetøj jeg omtalte før.
Jeg har forsøgt at komme i tanker om titlen på filmen, men der ringer ingen klokke! Derfor håber jeg, at der er en skarpsindig person herinde, der måske kan hjælpe mig, selvom der ikke er meget at gå efter.
På forhånd tak!
#2 Tommy Kristensen 12 år siden
#3 SiLuRa 12 år siden
#4 Tommy Kristensen 12 år siden
#5 Tommy Kristensen 12 år siden
#6 Zombi 12 år siden
Ja selvom der ikke er nogen skov, så var det også min første tanke. Kan huske en af mine venner havde det legetøj der.
#7 SiLuRa 12 år siden