Er der nogen der aner, hvornår den nye Saints trailer bliver udgivet på nettet? Jeg bliver mere og mere træt af, at der er nogle tosser på Comic-Con, der har set den, og jeg ikke kan.
Jeg søger nærmest efter den hver dag, men stadig har den ikke været til at finde. Ellers er det mig, der er en spade til at søge efter den.
Beklager, jeg er vist en tåbe, der ikke er klar over, at andre ikke venter så meget på filmen som mig. Hehe Men ja, det er Boondock Saints 2 jeg mener. Traileren blev vist på Comic-Con i San Diego(vist nok d. 26/7). Hvor en udvalgt skare af Boondock Saints fans fik den fremvist. Det er derfor jeg går og venter i spænding på, at jeg ser det samme som dem.
#1 Luffe_jensen 16 år siden
Er der nogen der aner, hvornår den nye Saints trailer bliver udgivet på nettet?
Jeg bliver mere og mere træt af, at der er nogle tosser på Comic-Con, der har set den, og jeg ikke kan.
Jeg søger nærmest efter den hver dag, men stadig har den ikke været til at finde. Ellers er det mig, der er en spade til at søge efter den.
#2 lagoni 16 år siden
#3 Luffe_jensen 16 år siden
Men ja, det er Boondock Saints 2 jeg mener.
Traileren blev vist på Comic-Con i San Diego(vist nok d. 26/7). Hvor en udvalgt skare af Boondock Saints fans fik den fremvist.
Det er derfor jeg går og venter i spænding på, at jeg ser det samme som dem.
#4 Åkepool 16 år siden