Gravatar

#1 Scherlund 21 år siden

Jeg leder efter et alternativ til paypal. Jeg er i gang med at købe en udgivelse fra en person i Japan, men paypal nægter at lade mig betale med mit visa kort. Hvorfor aner jeg ikke og jeg har ikke fået svar tilbage fra dem.

Findes der nogle ordentlige alternativer til PayPal hvor man kan sende penge til andre folk over sit kredit kort? Grunden til at jeg vil bruge kredit kort er at det beskytter mig, hvis udgivelsen aldrig dukker op.

All hjælp modtages med stor taknemmelighed. Da jeg bare ikke vil have at den her handel går i vasken og det ser desværre ud til at det går den vej hvis jeg ikke snart kan sende sælger nogle penge :(

Scherlund
Gravatar

#2 Jay El 21 år siden

Gravatar

#3 Kalle Ferm 21 år siden

Firepay trog jeg der er noget der hedder.
Jeg tror Paypal kræver et Mastercard eller lignende. Har selv oplevet at de ændrede reglerne så mit VISAkort pludselig ikke længere var gyldigt.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 Jay El 21 år siden

Hvornår skulle de regler være ændret?
Jeg har brugt Paypal med VISA-kort først på måneden uden problemer.
Gravatar

#5 Kalle Ferm 21 år siden

Det var for år tilbage.. ved ikke hvordan situationen er nu.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Paypal tager visa - og endda visa electron.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 HeavyClaus 21 år siden

Jeg har prøvet at paypal ikke har ville tage mit visa, fordi sælger ikke havde valgt internationalt shipping...

Sådan forstod jeg det hvertfald...
Gravatar

#8 filmz-Munk 21 år siden

Brugte selv mit visa via Paypal så sent som i forrige uge, så der skulle ikke være noget galt der! Det er vel ikke fordi du har æøå i dit navn (på kreditkortet)?

Mener nemligt at mit efternavn Strægaard er oprettet med ae istedet for æ for at få det til at virke
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#9 Scherlund 21 år siden

Tak for svarende.

Jeg havde ingen problemer i sidste uge, men da jeg skulle betale i mandags ville den bare ingen ting. Den siger blot at denne transaktion ikke kan gennemføres med dette kort. Jeg har fået sælger til at oprette ham med en premium konto, for at han kan modtage kredit kort. Så der skulle heller ikke være noget problem. Det der undrer mig er at jeg ingen problemer har haft før med PayPal, men nu vil den bare ingen ting.

Jeg forsøgte i går at lave en konto til min mor og så bare bruge hendes kort, men der virkede det heller ikke. Jeg begynder lidt at tro, at det har noget at gøre med at sælger bor i Japan og derfor bliver det betragtet som en high risk transakion.

Skriv ny kommentar: