Kender nogle denne serie? Den er vist nok fra 80`erne og fundet på, produceret og instruret af Spielberg. Nogle af afsnittende er instrueret af blant andre, Robert Zemeckis, Scorsese, Joe Dante, Danny DeVito, Clint Eastwood plus andre kendte. Skuespillerne er også større stjerner.
Det er egentlig ikke en decideret serie, men en masse individuelle historier skrevet af Spielberg.
Jeg så serien da den på et tidspunkt kørte på TV.3.
Nogle af afsnittene var faktisk rigtigt gode, men alt i alt var titlen rimelig misvisende - der var for mange ikke-særlig-amazing afsnit.
Men det mest fascinerede ved serien var og er alligevel at Spielberg fik samlet så mange kendte og opkommende instruktører og komponister etc. på en gang. Det sker nok aldrig igen.
Så hvis der nogensinde udkommer en "Best of Amazing Stories", vil jeg anbefale dig at gå efter den i stedet for hele serien.
jeg kan huske engang for mange år siden, var der en bekendt der solgte dem på VHS(jeg kendte ikke på dette tidspunkt hvad AS var) men jeg fik tilbudt dem alle til 50-75kr... har ikke set dem i et stykke tid men jeg kan huske at jeg var meget glad for _ikke_ happy endings...og nogen ikke helt almindelige twists :) jeg ville blive meget glad hvis de kom på DVD...
#1 SpielbergFreak 22 år siden
Kender nogle denne serie? Den er vist nok fra 80`erne og fundet på, produceret og instruret af Spielberg. Nogle af afsnittende er instrueret af blant andre, Robert Zemeckis, Scorsese, Joe Dante, Danny DeVito, Clint Eastwood plus andre kendte. Skuespillerne er også større stjerner.
Det er egentlig ikke en decideret serie, men en masse individuelle historier skrevet af Spielberg.
Kan den fås på DVD?
#2 Captain Vallo 22 år siden
Det var faktisk en (stort set) god serie.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#3 Michael Andersen 22 år siden
Nogle af afsnittene var faktisk rigtigt gode, men alt i alt var titlen rimelig misvisende - der var for mange ikke-særlig-amazing afsnit.
Men det mest fascinerede ved serien var og er alligevel at Spielberg fik samlet så mange kendte og opkommende instruktører og komponister etc. på en gang. Det sker nok aldrig igen.
Så hvis der nogensinde udkommer en "Best of Amazing Stories", vil jeg anbefale dig at gå efter den i stedet for hele serien.
#4 filmz-maban 22 år siden
har ikke set dem i et stykke tid men jeg kan huske at jeg var meget glad for _ikke_ happy endings...og nogen ikke helt almindelige twists :)
jeg ville blive meget glad hvis de kom på DVD...