Gravatar

#1 filmz-sanjo 20 år siden

Hi folks.
Kommer der told på hvis jeg køber denne vidunderlige boks fra amazon
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#2 myggen 20 år siden

Du kan smide den i kurven, og gå til check-out, der får du en endelig opgørelse over hvad det koster (inkl. fragt, moms etc.).

Der bør i øvrigt ikke komme told på, men der kommer dansk told på.

Hvis du mener det ender for dyrt, kan du købe mit sæt :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 20 år siden

Nej, men der kommer moms på, og det er meget værre. Amazon er forpligtet til at opkræve told for det land, de sender til, fordi deres omsætning er så høj, og derfor skal du regne 25% oven i hatten, og dertil kommer så shipping og handling. Prøv at smide den i kurven og gå til checkout, så får du en ide om, hvad du faktisk skal betale.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-sanjo 20 år siden

Satans, det var ellers ret billigt. Er der nogen der kan linke til et andet billigt tilbud, med seinfeld. Gerne alle 3 sæsoner samlet.
Gravatar

#5 cyberzed 20 år siden

Min tommelfingerregel for prisberegning på ting hos amazon.co.uk er listepris*11(høj pund kurs)*1.17(for moms, told, pis og papir)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#6 myggen 20 år siden

Ooops, men dansk told mente jeg selvfølgelig moms.

Men det er stadig et godt råd at gå til check-out.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 filmz-sanjo 20 år siden

£20.18 siger den, hvis det holder, er det jo stadigvæk billigt.
Gravatar

#8 myggen 20 år siden

Hvis det er det Amazon siger ved check-out, så er det det du kommer til at betale, stol du trygt på det :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 filmz-sanjo 20 år siden

Så ryger den sgu i kurven, tak for den hurtige respons gutter.
Gravatar

#10 myggen 20 år siden

Ja nu tager jeg selvfølgelig lige forbehold for, at du har oplyst land etc. rigtigt, og at den opgørelse du har fået, er inkl. moms - men det fremgår normalt ret tydeligt.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: