Gravatar

#1 Martindan 20 år siden

Nogen der ved om American Dad kan fås eller er på vej på DVD...

Serien er jo genial.. kan bedre li den end Family Guy
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 dyg 20 år siden

Jeg har endnu ikke set serien på dvd nogen steder. Men det kommer helt sikkert, serien er jo stadigvæk meget ny. De har kun gang i anden sæson i USA.

Angående kvaliteten så er jeg enormt uenig. Finder humoren i American Dad meget søgt. Den byder ikke på noget, som andre serier ikke før har vist.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 elwood 20 år siden

#2 enig family guy's humor er mere gennemtænkt, American Dad synes jeg er grov for grovhedens skyld.

Med hensyn til Famliy guy så har jeg set PTV afsnittet henne ved min fætter for nylig. For sikkerheds skyld får det lige en spoiler markering, ikke fpordi jeg siger så meget afslørende, men bare lige for at være på den sikkre side.

The FCC censurer alt i tv, på grund af et optrin under emmy awards, det er klart en spof på Janet Jackson episoden. Peter som jo elsker alt det frække og vovede tv, beslutter derfor at lave sin egen tv station, med hits some The Sideboob Hour og mange andre ting, The FCC går så vidt som til at censurer The real life også, ret morsomt.

Hele afsnittet indledes med Stewie som besøger en vis skæggede mand som gemmer sig i Bjergene og som har lidt svært ved at indtale en dødstrusle til USA, det skal simplthen ses, før man fatter det. Naked gun indledningen er også mega sjov, plus Folkene bag FG får endelig hævnet sig på The Simpsons 8-)

PTV er nok et af de sjoveste afsnit fra den nye sæson, jeg længe har set, hvis ikke det er et af de sjoveste FG afsnit ever.

håber snart de kommer på dvd, så skal jeg satme ha dem til samlingen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 dyg 20 år siden

Afsnittene i sæson 4 og 5 er fuldt på højde med de første tre sæsoner. Enkelte afsnit er ikke så gode, men sådan vil det altid være. Og ja, PTV er et af de bedre afsnit.
Gravatar

#5 enfilmnørd 20 år siden

Den skal nok komme. Jeg er glad, bare jeg slipper for at se den. Den prøver at være simpsons, men det er dne ikke. Den er elendig.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 Michael Andersen 20 år siden

Første sæson udkommer på dvd forår 2006.

Serien var lidt langsom om at komme i gang, men efter et par afnit hvor den lige skulle finde formen, synes jeg den er meget sjovt og samtidig både herlig tåbelig og skarp som "Family Guy".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 dyg 20 år siden

#5 - "Den prøver at være simpsons" - Ehh, gør den?

Jeg kan ikke se ret mange steder, hvor den prøver på at være Simpsons.
Gravatar

#8 Martindan 20 år siden

synes mere Family Guy prøver på at være Simpsons... Peter og Homer har mange af de samme træk.. synes Stan i American Dad er en mere original figur end Peter.

tilgiv mig hvis nogle navne er forkerte.
for cryin' out loud......
Gravatar

#9 Slettet Bruger [995277365] 20 år siden

Jeg ser skam American Dad, men synes ikke det er på højde med Family Guy. Family Guy er til gengæld ikke på højde med Simpsons. Jeg er helt enig med #8 i, at Peter ligner Homer på ret mange punkter, mens Stan fra American Dad er mere opfindsomt konstrueret.
Gravatar

#10 akerman 20 år siden

American Dad er overhovedet ikke sjovt. Forstår ikke samme skabere kan stå bag både AD og FG.

Kvaliteten i S4 og S5 er heller ikke på højde med de første tre gude-sæsoner, dog synes jeg at det er blevet bedre med afs. 5 og 6, 7 var middelmådig.

Hvor er 8?

Skriv ny kommentar: