De fleste brugere på filmz har vel hørt om serien "family guy" - en fed serie. For et langt stykke tid siden blev "family guy" for et kort stykke tid "cancelled", Og seriens skaber, Seth McFarlane begndte at lave sin nye serie American Dad - om en CIA mand og hans familie, plus en genmodificeret liderlig guldfisk med tysk accent og navnet klavs, og så er der selvfølgelig rumvæsnet på loftet. som man også kan se i en tidligere nyhed: http://filmz.dk/forum/item/7885/#17
Men du har helt ret i, at han er liderlig :) Ligesom Brian i Family Guy, er Klaus også vild med husets frue. Han lægger dog en del mindre skjul på det, end Brian.
Brian Klasker da Louis bagi, i et af de nye afsnit, men ja hvis man lige ser bort fra det afsnit så jep, fisken er mere liderlig, "vasketøjet"
btw, her er et spørgsmål omkring et af afsnittene
I et af de nye afsnit af american dad, hvor Roger skal finde sin magiske evne, lægger han en ja goldshit med ædelstene i, efter han har gjort det klipper billeet til et widescreen format, hvor der herefter kommer to arbejder som skal se til elværket de finder denne goldshit, og det ender emd at den ene af dem dræber den anden med den.
Hvorefter han smider liget i ladet bagpå og skal til at køre, da den lokale betjent kommer forbi, og er lige ved at afslører ham men han vil bare aflevere hans skurenøgle som han havde glemt ved elværket.
Herefter køre manden hen til en tlf. box og ringer til sin kone som viser sig at være ham utro, hvorefter han falder grædene på knæ.
Er det taget fra noget specielt sted eller laves der bare lidt gas med suspence genren generelt der?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6: Jeg mener endda, at han bliver gift med hende ?
Ang. dit spørgsmål, så kan jeg ikke umiddelbart genkende referencen, og jeg har ikke set afsnittet (er ikke nået sååå langt endnu). Men hvis du finder ud af det, så sig endelig til :)
#1 Æsop9000 20 år siden
som man også kan se i en tidligere nyhed:
http://filmz.dk/forum/item/7885/#17
American Dad sendes på Fredag kl 20.30 På tv3
http://tv3.dk/index.phtml?page_type=document&d...
#2 myggen 20 år siden
Klaus er ikke en GMO-fisk, men en østtysk skiløber, hvis hjerne CIA byttede med en guldfisks, for at han ikke skulle vinde OL.
Absolut en fed serie.
#3 Æsop9000 20 år siden
#4 myggen 20 år siden
#5 Æsop9000 20 år siden
#6 elwood 20 år siden
Brian Klasker da Louis bagi, i et af de nye afsnit, men ja hvis man lige ser bort fra det afsnit så jep, fisken er mere liderlig, "vasketøjet"
btw, her er et spørgsmål omkring et af afsnittene
I et af de nye afsnit af american dad, hvor Roger skal finde sin magiske evne, lægger han en ja goldshit med ædelstene i, efter han har gjort det klipper billeet til et widescreen format, hvor der herefter kommer to arbejder som skal se til elværket de finder denne goldshit, og det ender emd at den ene af dem dræber den anden med den.
Hvorefter han smider liget i ladet bagpå og skal til at køre, da den lokale betjent kommer forbi, og er lige ved at afslører ham men han vil bare aflevere hans skurenøgle som han havde glemt ved elværket.
Herefter køre manden hen til en tlf. box og ringer til sin kone som viser sig at være ham utro, hvorefter han falder grædene på knæ.
Er det taget fra noget specielt sted eller laves der bare lidt gas med suspence genren generelt der?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-æsop 20 år siden
Darth Vader
#8 myggen 20 år siden
Ang. dit spørgsmål, så kan jeg ikke umiddelbart genkende referencen, og jeg har ikke set afsnittet (er ikke nået sååå langt endnu). Men hvis du finder ud af det, så sig endelig til :)
#9 noget 20 år siden
#10 filmz-jfk 20 år siden
husk det alle sammen - selvom tv3 begynder med at vise 3. afsnit istedet for 1. ?????