Jeg har en kammerat som er vild med Amerikansk Fodbold og søger nogle gode film om det ud over Any Given Sunday og The Longest Yard.
Jeg har selv tænkt på We Are Marshall, Rudy og Titans. Har ikke set nogle af dem.
Så er her nogen der har ideer til de bedste film om emnet? Og et side spørgsmål... hvor de kan købes inden jul. Rudy kan jeg slet ikke finde i danske butikker... hmmm..
Friday Night Lights er som film intet mesterværk (om end heller ikke dårlig), men footballscenerne er velkoordinerede, flotte og ser ganske realistiske ud.
Tak... Han specificerede at det ikke skulle være film som "Last Boy Scout" selvom han synes den er fed... men han er ude efter noget hvor fodbold er omdrejningspunket.
The Replacements har jeg også hørt godt om, men mit indtryk er at den er heller ikke lige til at samle op.
Der er jo lidt langt mellem snapsene i sportsfilm generelt. Ikke bare bliver der ikke lavet specielt mange, men langt de fleste er alt for ens og skåret over samme læst.
Rated bedst til værst:
Playmakers (TV Serie) Any Given Sunday Invincible (om Vince Papale fra Eagles) Friday Night Lights The Replacements . . . . . . . Waterboy
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1 Patriarch 16 år siden
Jeg har selv tænkt på We Are Marshall, Rudy og Titans. Har ikke set nogle af dem.
Så er her nogen der har ideer til de bedste film om emnet? Og et side spørgsmål... hvor de kan købes inden jul. Rudy kan jeg slet ikke finde i danske butikker... hmmm..
Nå, kom frisk...
#2 lyspunkt 16 år siden
"Aint life a bitch?!"
Klasse
#3 Slettet Bruger [4148449599] 16 år siden
#4 McPeter 16 år siden
Men ja - Last Boy Scout skal da selvfølgelig også med. ;-)
#5 Guts 16 år siden
#6 Patriarch 16 år siden
The Replacements har jeg også hørt godt om, men mit indtryk er at den er heller ikke lige til at samle op.
#7 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 Patriarch 16 år siden
#9 Spanner 16 år siden
Rated bedst til værst:
Playmakers (TV Serie)
Any Given Sunday
Invincible (om Vince Papale fra Eagles)
Friday Night Lights
The Replacements
.
.