Gravatar

#41 Guts 18 år siden

Nu har jeg efterhånden siddet og nærlæst Jeres indlæg. Og jeg har stortset set alle filmene. MEN den film der bliver nævnt flest gange er dog 2001: A Space Odyssey, og den mangler jeg stadig at få set. Den har jeg af samme grund hermed fået anskaffet mig. Og skal se i denne weekend.
En anden film der virker yderst interessant er Consequences of Love...den kan jeg dog ikke umiddelbart finde nogle steder. Er der nogle der kan give en hånd (eller link for den sags skyld!?)?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#42 deathlikesilence 18 år siden

The Omen (1976)

Gregory Peck, David Warner, Lee Remick, ultimativ ondskab og bedste soundtrack nogensinde (man får jo selv lyst til at påkalde satan når Ave Satani brager ud igennem højtalerne)... så bliver det bare ikke bedre.

Og så har den en dejlig ikke hollywoodsk slutning :D
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#43 Benway 18 år siden

#41 Consequences of Love

God fornøjelse med "2001".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#44 filmz-Bruce 18 år siden

#41 Du kan iøvrigt se en god trailer til Consequences of Love her
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 Guts 18 år siden

#43 + #44

Jamen så er den sgu bestilt. Den glæder jeg mig til...takket være Jeres hype! ; )
Gravatar

#46 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg tvivler på du fortryder :)

Fandt den her, til en noget billigere pris. Du kan sikkert godt fortryde dit køb, hvis du vil!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 Guts 18 år siden

Jamen jeg skifter da bare forhandler. Hvis der er penge at spare så laver jeg det om med et smil :D
Gravatar

#48 filmz-Narniabæver 18 år siden

101 Dalmatinere (1967)
102 Dalmatinere
Balto
Beethoven
Beethoven 2
Den Fantastiske Hjemrejse 2
Lady & Vagabonden
Oliver & Company
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#49 lagoni 18 år siden

Hvis man kun skal se én film, skal det da være Rocky Horror Picture Show - den dækker de fleste genrer, komedie/sci-fi/drama/kærlighedsfilm/horror/musical, en smule film noir og med lidt god vilje kan man sikkert finde en del flere :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#50 filmz-Cherno Samba 18 år siden

Hvis kun én film, så må valget falde på The Bourne Supremacy! Helt igennem, 100 procent, uden tvivl, perfekt. Hvis man er interesseret i hvordan man laver film, skal man bare kigge på den!

Skriv ny kommentar: