Gravatar

#1 Guts 18 år siden

Hej Allesammen!!

Jeg er begyndt at tage mig selv i at tænke: "Bare der dog var en ordentlig film...!?" Og derfor har jeg tit problemer med at finde noget godt.
Det er så HER I kommer ind i billedet....hvis der kun er EN film I skulle se, hvilken en skulle det være???

Ved godt der er blevet lavet en liste med 'film om dagen i et år' (eller hva den hedder?!) Men her skal der samtidig begrundes for hvorfor det er den film valget er faldet på.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 filmz-Peter Kjaer 18 år siden

Frækkere end politiet tillader. 8)
Se dem alle, jeg synes de er fantastiske og kan selv få tiden til at gå ved at se dem. Og det er jo altid lidt sjovt at se lidt komedie fra politigenren, og så især med Eddy Murphy. Nå, men whatever, jeg synes du burde tage et kig på dem. :-)
M&M's gør filmen bedre! :-)
Gravatar

#3 elwood 18 år siden

#2 3'eren kan man godt undvære dog.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Killkaj 18 år siden

True romance.. super go'!!
Gravatar

#5 chuck 18 år siden

Dr. Strangelove
Til trods for at filmen er fra 1964 er dens politiske budskab stadig yderst aktuelt og så er det bare én af de sjoveste film, der nogensinde er lavet.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 18 år siden

Baraka, Himalaya (1999) og Lille Buddha.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 Benway 18 år siden

"2001: A Space Odyssey". Hvis jeg var strandet på en øde ø med kun een film, ville dette være den jeg tog med. Uanset hvor mange gange jeg ser den, der er altid noget mere at gruble over, eller også kan man bare fortabe sig i hvor vanvittig flot den er. De fleste andre film virker lidt små og ligegyldige ved siden af.

...Det ville nu også være rart at have "Vertigo" og "La Dolce Vita" med i tasken. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 HonoDelLoce 18 år siden

Pulp Fiction..

Den film har et enestående cast, et fantastisk manuskript, sublime skuespilspræstationer og en saftig instruktion.. Og en enkelt Bad Motherfucker :D

Jamen.. Ja.. :D Den er et 100% sikkert valg, hvis jeg vidste, jeg skulle leve resten af mit liv med kun én film..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 lasse78 18 år siden

The Exorcist...

Hvis man ikke har set den, har man 100% hørt om den. Første gang jeg så den, troede jeg at jeg vidste hvad jeg gik ind til, but nooooooo 8-D
Den bedste film ever.

Hold dig fra den version hvor at der er sat nye scener ind, CGI og ekstra musik. CGI'en og musikken spolerer alt, dog er de ekstra scener guf guf.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#10 Åkepool 18 år siden

"Mit liv som hund", som jeg forresten har lidt svært ved at skaffe på dvd med danske undertekster, sååååe hvis der er nogle der kan hjælpe der :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: