Men jeg besøger bestemt denne tråd i starten af næste år igen... der har jeg nok råd til at købe lidt film. Hvis de er bare halvt så fantastiske som Rats, så er jeg tilfreds =)
Her er en lidt mere obvious en... The Stuff! Den ser jeg stadig med jævne mellemrum... filmen om en dræberzombieyoghurt er simpelthen et helt genialt koncept!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nu når vi er i 80'erne, er der så nogen der ved, hvor man opstøver gamle VHS-film i dansk udgivelse? Det drejer sig om en tegnefilm ved navn Goldwing, som jeg meget gerne vil eje med det absurd dårlige danske lydspor. Udover det er der også en, som jeg meget gerne vil have hedder "Joe Og Myrerne", men den kan ligeså godt hedde noget andet. Den handler om en dreng (med den dum hat), der bliver lille (for some reason), og bliver gode venner med nogle myrer. Derudover er bierne vist de onde. Jeg mener den er episodeopdelt. Nogen der husker den?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#31 I.F.F. 14 år siden
#32 misuma 14 år siden
#33 evermind 14 år siden
Hehe, læs lige dét igennem igen og fortæl mig, om ikke vi er kvit så? ;)
#34 Lord Beef Jerky 14 år siden
#32 Slugs var jeg en anelse skuffet over, men Frogs lyder som noget jeg bør se.
#35 misuma 14 år siden
Lord B - Hvad med Squirm? Finder stadig slutningen ret creepy. Eller The Foods Of The Gods 2? Fede old school effekter.
#36 Lord Beef Jerky 14 år siden
Men jeg besøger bestemt denne tråd i starten af næste år igen... der har jeg nok råd til at købe lidt film. Hvis de er bare halvt så fantastiske som Rats, så er jeg tilfreds =)
Her er en lidt mere obvious en... The Stuff! Den ser jeg stadig med jævne mellemrum... filmen om en dræberzombieyoghurt er simpelthen et helt genialt koncept!
#37 I.F.F. 14 år siden
#38 Lord Beef Jerky 14 år siden
#39 Highland Park 14 år siden
Det er godt nok længe siden, jeg har set den, men den er uden tvivl den allerbedste dræberzombieyoghurtfilm. :P
#40 Lord Beef Jerky 14 år siden