Gravatar

#31 I.F.F. 13 år siden

The Raiders of Atlantis er fantastisk

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#32 misuma 13 år siden

Nu vi er i Rats-genren så smider jeg film som Squirm, Slugs, Night Of Lepus, The Food Of The Gods 2 og Frogs på bordet.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#33 evermind 13 år siden

misuma (29) skrev:
Du må ha' lavet en fejl et sted evermind...Du skal bruge to udråbstegn når det drejer sig om Enemy Mind.

Du behøver ikke takke mig, sådan er jeg bare ;)


Hehe, læs lige dét igennem igen og fortæl mig, om ikke vi er kvit så? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 13 år siden

#31 Den ser rigtig fed ud... den skriver jeg mig bag øret!

#32 Slugs var jeg en anelse skuffet over, men Frogs lyder som noget jeg bør se.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 misuma 13 år siden

Enemy Mind...do'h!

Lord B - Hvad med Squirm? Finder stadig slutningen ret creepy. Eller The Foods Of The Gods 2? Fede old school effekter.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 13 år siden

#35 I haven't seen =(

Men jeg besøger bestemt denne tråd i starten af næste år igen... der har jeg nok råd til at købe lidt film. Hvis de er bare halvt så fantastiske som Rats, så er jeg tilfreds =)

Her er en lidt mere obvious en... The Stuff! Den ser jeg stadig med jævne mellemrum... filmen om en dræberzombieyoghurt er simpelthen et helt genialt koncept!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 I.F.F. 13 år siden

Der er noget galt med det url jeg lavede i #31 så det kommer lige her igen
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#38 Lord Beef Jerky 13 år siden

#37 Vil du ikke hellere sige hvor man anskaffer sig denne film? =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#39 Highland Park 13 år siden

[url= just looove the stuff![/url]

Det er godt nok længe siden, jeg har set den, men den er uden tvivl den allerbedste dræberzombieyoghurtfilm. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 13 år siden

Nu når vi er i 80'erne, er der så nogen der ved, hvor man opstøver gamle VHS-film i dansk udgivelse? Det drejer sig om en tegnefilm ved navn Goldwing, som jeg meget gerne vil eje med det absurd dårlige danske lydspor. Udover det er der også en, som jeg meget gerne vil have hedder "Joe Og Myrerne", men den kan ligeså godt hedde noget andet. Den handler om en dreng (med den dum hat), der bliver lille (for some reason), og bliver gode venner med nogle myrer. Derudover er bierne vist de onde. Jeg mener den er episodeopdelt. Nogen der husker den?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: