Indtil videre er det kun "Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring", der er røget i indkøbskurven. Så et stort tak til Skeloboy og Bates for anbefaling.- Jeg glæder mig meget til at se den. Der har været mange andre gode bud, men som jeg ikke lige har kunne finde, fx. "The Consequences of Love" og "Control". Jeg vil gerne have danske undertekster som mulighed.
Ellers synes jeg mest, at der bliver nævnt Japanske og Koreanske film. Er der slet ingen visuelt fantastisk, engelsktalende film i stil med The Fountain eller Sunshine? Ikke at jeg har noget imod film, der ikke er engelsktalende. Men synes bare ikke rigtig, at der er nævnt så mange.
Terrence Malicks "Days of Heaven" er også en afsindig flot og visuelt overdådig film.
Den russiske "Solaris" eller den amerikanske genindspilning af samme navn er også meget flotte. Den originale er den bedste af dem, men de er nu begge glimrende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Må os lige nævne edward scissorhands og big fish, faktisk kan du bare finde de felste film tim burton har rørt ved for de er fandme flotte! Nightmare before christmas og sleepy hollow hører også under her.
#21 colocho 17 år siden
Godmorgen..
#22 Therkules 17 år siden
De red mod nord (Forudsat at du ahr god tid, da den er 6 timer lang)
#23 elwood 17 år siden
Jeg ved ikke og det er hel uden for kategori, men Steamboy blev jeg ret imponeret over med dens Anime Steampunk stil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 Pytter 17 år siden
Der har været mange andre gode bud, men som jeg ikke lige har kunne finde, fx. "The Consequences of Love" og "Control". Jeg vil gerne have danske undertekster som mulighed.
Ellers synes jeg mest, at der bliver nævnt Japanske og Koreanske film.
Er der slet ingen visuelt fantastisk, engelsktalende film i stil med The Fountain eller Sunshine?
Ikke at jeg har noget imod film, der ikke er engelsktalende.
Men synes bare ikke rigtig, at der er nævnt så mange.
#25 duuk74 17 år siden
Perfume: The Story of a Murderer
Hero
Har godtnok ikke set den men traileren til Casshern ser ret vild ud http://www.apple.com/jp/quicktime/trailers/cassher...
Ellers holder jeg også et skarp øje med Mongol:
http://www.apple.com/trailers/picturehouse/mongol/...
#26 Spanner 17 år siden
There Will Be Blood
The Murder of Jesse James...
No Country for Old Men
Le Grand Bleu
The Fifth Element
Jarhead
#25 Casshern er til tider flot, men mest af alt er den en forvirrende omgang rod.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#27 Benway 17 år siden
Den russiske "Solaris" eller den amerikanske genindspilning af samme navn er også meget flotte. Den originale er den bedste af dem, men de er nu begge glimrende.
#28 El vez 17 år siden
#29 kill the bills 17 år siden
#30 nielsdb 17 år siden