Ved ikke om DR stadig har dem liggende, men du burde tjekke Skjoldhøj Arkivet. Det er noget af det bedste radio nogensinde. Ved ikke helt om det passer i forhold til dem du nævner her, men jeg tror ikke du vil fortryde at give dem et lyt.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Jeg hygger mig altid med Giantbombcast de har en herlig drengerøvstilgang til tingene (spil relateret)
Og ikke mindst Rebel FM som indeholder en masse intressante diskousioner omkring spil, og spilbranchen generelt. Ryan O' Donell og Matt Chandronait fra Area5 gæster tit dette podcast, og de er nok mine to ynglings spiljournalister.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
IGN siden har flere podcasr, men dette er det bedste; en flok drengerøve der diskuterer serier. Rigtig god, og informativ, dog lidt for meget lost-snak, men okay, det er jo en ret stor serie over there...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
Den eneste filmrelaterede podcast jeg gider at høre er www.FilmJunk.com - fuld af god humor og knapt så tør og selvhøjtidelig som f.eks. Slashfilmcast.
#1 natterjack 15 år siden
Min Podcast-liste består af:
Video
- Diggnation
- So ein Ding
- The Totally Rad Show
Audio
- Slashfilmcast
- SModcast
- Creative Screenwriting Magazine
- Intelligence Squared (til tider)
#2 stoffer 15 år siden
#3 natterjack 15 år siden
#4 elwood 15 år siden
Og ikke mindst Rebel FM
som indeholder en masse intressante diskousioner omkring spil, og spilbranchen generelt.
Ryan O' Donell og Matt Chandronait fra Area5 gæster tit dette podcast, og de er nok mine to ynglings spiljournalister.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-Bruce 15 år siden
#6 elwood 15 år siden
Robert Knepper og Kurt Sutter ah hahaha, det rent guld 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Highland Park 15 år siden
#8 enfilmnørd 15 år siden
Dobbelt d's definitive dvd-podcast er ret underholdende (findes i Itunes)
http://www.dobbeltd.dk/
2 filmnørder, der ser og diskuterer div. film
Tv-serier/tv generelt:
IGN Channel Surfing (findes i Itunes)
http://tv.ign.com/
IGN siden har flere podcasr, men dette er det bedste; en flok drengerøve der diskuterer serier. Rigtig god, og informativ, dog lidt for meget lost-snak, men okay, det er jo en ret stor serie over there...
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#9 kasperfmn 15 år siden
#10 natterjack 15 år siden