Hvis du er til horrorfilm krydret med lidt komedie á la nogle af 80'ernes film, som Gremlins og Fright Night, så kan jeg varmt anbefale Jack Brooks: Monster Slayer, som jeg synes er en meget underholdende film, og uden alt for meget brug af CGI.
Midnight Meat Train kan jeg også rigtig godt lide. Mange bryder sig ikke om den pga. slutningen, men jeg kan godt lide det "twist" den kommer med til sidst.
Severance er en rigtig god og sjov britisk gyser/thriller/komedie.
#11 Herrguth 15 år siden
The Exorcism of Emily Rose synes jeg også er en god film, og med en rigtig uhyggelig stemning.
Midnight Meat Train kan jeg også rigtig godt lide. Mange bryder sig ikke om den pga. slutningen, men jeg kan godt lide det "twist" den kommer med til sidst.
Severance er en rigtig god og sjov britisk gyser/thriller/komedie.
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon byder på en helt ny måde at fortælle en slasher-historie på. Jeg synes den er rigtig god, og bestemt anbefalelsesværdig.
Ils (aka Them) som #5 også nævner er en virkelig nervepirrende film.
Eden Lake har en meget grum historie, og er bestemt også seværdig.
Wind Chill fik ikke særlig gode anmeldelser, men jeg synes den var rigtig god og uhyggelig. (Advarsel til Patriarch: den har spøgelser på menuen).
3 andre film jeg lige hurtigt vil nævne til sidst, som jeg synes er meget underholdende er Wrong Turn, Jeepers Creepers og Hatchet.
#12 Nicki52 15 år siden
Hvordan kommer man til CPH:PIX og hvornår er det i år? Koster det noget?
#13 natterjack 15 år siden
Mere info på http://cphpix.dk/
#14 natterjack 15 år siden