Gravatar

#1 filmz-Bruce 19 år siden

Til disse film:

Knights of the Teutonic Order

The best historical movie ever set in Middle Ages. After 40 years it is still unbeatable. There is no single minute without action and no chance of getting bored. The film, based on the novel by Henryk Sienkiewicz, was seen by over 30 million Poles and is a must for historical movie fan. Many scenes hit a viewer with power and skill but nothing beats the battle of Grunwald sequence, which lasts almost 20 minutes. Every Hollywood film lacks such sequence. No detail is bit of absurd as it sometimes happens in American movies. Actors are at their peak, especially Andrzej Szalawski(Jurand) who plays his best role. Absolutely worth of seeing.

Forbidden Planet

Anmeldelse 50 years anniversary Edition

What a fucking gorgeous looking limited edition

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

Bender! :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 aknot 19 år siden

Jeg så Forbidden Planet, i Cinemateket under Natfilmfestivalen for nogle år siden, og var fuldstændig solgt.

Er man til sci-fi, så er det et must at have den i sin DVD samling (sammen med "The Day The Earth Stood Still"), en for mit vedkommende klar 10/10 film, godt spillet allround, Leslie Nielsen i hans bedste rolle til dato, en god (og seriøs) historie med pondus. Dette er ikke en let og hurtig produceret produktion som ellers kendetegner mange af sci-fi filmene fra 50erne.
Og som jeg husker det er effekterne rigtig godt lavet (selv set med nutidige øjne :)).

Håber det har hjulpet dig bare en smule, er ikke den store skriver, så jeg burde bare have gjort det kort Tænk ikke - KØB!

Jeg bestilte min Limited edition til 238kr. + forsendelse fra DVDpacific for et par dage siden, de har den også som almindelig 2 disk til 113kr. + forsendelse, de udkommer begge 14/11.
Gravatar

#4 dyg 19 år siden

Helt enig, jeg så Forbidden Planet for nogle år siden, og selvom jeg var lidt skeptisk i starten, så var jeg også helt solgt til sidst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 aknot 19 år siden

Så der også en anmeldelse af "Forbidden Planet" på DVDtalk
have a look
Gravatar

#6 dyg 19 år siden

#3 - Er din LE blevet afsendt fra DVDPacific?

Min ordre siger:
Member Contact: Stefan Dyg Pedersen
Account balance: $0.00
Order status: Payment Requested
Shipment: Not Shipped
Delivery type: ship what is currently available (combine)

Kan der være gået kage i det pga. at jeg skiftede visa-nummer på siden lige efter jeg bestilte, da de havde mit gamle registreret, eller er den bare ikke kommet på lager endnu?
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Forbidden Planet er et must i en hver Scfi samling. Den er måske en smule corny ift. film som "The Time Machine" og "The Day The Earth Stood Still" men afgjort værd at investere i for udover være en sjov fortolkning af William Shakespeares "Stormen", er det tydelig at se den faktisk på mange måder var forud for sin tid.

Men Nøjes med at købe den lille udgave og brug reste af pengene på andre klassiske Scifi fil fra 50'erne, 60'erne og 70'erne, for der er meget guf imellem :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

The Day The Earth Stood Still er også en fremragende film, ikke længe siden jeg investerede i den.
Gravatar

#9 dyg 19 år siden

Og nu fik jeg hjælp fra DVDPacific, jeg havde ikke sat mit nye kort til Default, så den prøvede på det gamle endnu, og det blev naturligvis declined.
Gravatar

#10 aknot 19 år siden

#6 & 9
Jeg havde samme problem, med ud skiftning af Visa kort, jeg fik en mail fra dem om at de ikke kunne trække deres penge, så jeg måtte iden og ændre det, og der efter var der ingen problemer.

Min blev afsent d. 17/11

Skriv ny kommentar: