Gravatar

#1 Outbound Sith 11 år siden

Programmet for årets udgave af CPH PIX bliver offentliggjort i morgen aften, og personligt er jeg meget spændt på, hvad det indeholder.

Der er allerede sluppet et par håndfulde titler ud, og blandt dem glæder jeg mig særligt til at se "Antiviral" og "Berberian Sound Studio". Så håber jeg bare, at de bliver vist på tidspunkter, som passer mig...

Hvad glæder I jer til? Og ses vi til program launch og "Spring Breakers" i Grand i morgen? :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 McPeter 11 år siden

Vi ses imorgen! Glæder mig til at se programmet ligeså meget som jeg glæder mig til at se Spring Breakers! :-)

Mener de også viser Nordvest d.10.april, selvom det mest er en normal forpremiere, da den har rigtig premiere d.18. Kunne dog stadig godt tænke mig at se den.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 the_paki_don 11 år siden

Jeg tror, at jeg vender tilbage til PIX i år. Jeg sprang over sidste år, da jeg sparede penge sammen til min verdensrejse...

This time... It's financially viable!
Gravatar

#4 JannikAnd 11 år siden

Berberian Sound Studio kan du roligt tage ind og se, hvis den offentliggøres.
Gravatar

#5 Outbound Sith 11 år siden

De lagde et billede af en dobbeltside i programmet på Facebook i går. Jeg genkendte et billede af Toby Jones. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 McPeter 11 år siden

Jeg har kun skimmet programmet igennem indtil videre - skal igang i det større planlægningsarbejde i weekenden.

Er der nogle film der bare er must-see når nu jeg er igang? :-)

Havde i hvert fald tænkt Stoker, Much Ado About Nothing og måske A Glimpse Inside the Mind of Charles Swan III. Måske også Doomsday Book.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7 Highland Park 11 år siden

"Pretty Woman" på Skelbækgade!

Det er sikkert et effektivt PR-stunt, men jeg finder det enormt latterligt som arrangement. Gråzonen burde være den valgte films omdrejningspunkt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 Skeloboy 11 år siden

Disse film - baseret på instruktøren:

Post Tenebrae Lux af Carlos Reygades - Maestros
Som har lavet den helt og aldeles fantastiske Stille Lys

Spring Breakers af Harmony Korine - Front Runners
Kids, Gummo, Julien Donkey-Boy...meget specielle og fucked film

Closed Curtain af Jafar Panahi - Iran Bag Facaden
For at støtte ham...og The Circle er også ok...

At Any Price af Rahman Bahrani - American Indies
Chop Shop, Man Push Cart og især Goodbye Solo er værd at se.

The We and I af Michael Gondry og Pieta af Kim Ki-Duk
Taler vel lidt for sig selv :)

Og så ville jeg nok se alle film i Maestros-programmet og hele Ulrich Seidl-programmet
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9 frahm-2 11 år siden

Nu er jeg jo lidt inhabil, da jeg er involveret i festivalen, men jeg glæder mig vildt meget til Richard Sandlings stand-up show. Jeg fik aldrig set ham, da jeg var i London og så må man jeg bare importere ham.

Ellers har jeg ikke fået set så meget endnu, men kan anbefale War Witch og glæder mig til at få set Pieta, A Glimpse inside The Mind of Charles Swan III og lidt hongkong-action med Naked Soldier....og så selvfølgelig Spring Breakers, hvis der bliver tid.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#10 JannikAnd 11 år siden

Ingen, der glæder sig til Malicks To the Wonder? Jeg har ihvertfald købt billet.

Skriv ny kommentar: