Gravatar

#11 Morbid 21 år siden

mmmm.. Top Hat. Fed Film!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#12 lasse78 21 år siden

#10 det er det vi kalder udvikling, lad os ikke vade i fortiden. Og jo, troer nok at vi skal få nogle mussical stjerner igen, det er bare et spørgsmål om tid ;)
De musicals du har nævnt er for mig vage og kedelige. Jeg er os vokset op i 80'ernes video action og min stil ligger mere op af de nyere musicals. Men stadig vil jeg påstå, at de musicals jeg bedere kan lide på INGEN måder er lige så gennemførte som dem du nævner og det syntes jeg er kedeligt. Det må der laves om på.
Glæder mig til Phantom, men har en bange anelse om at den kommer til at glide rundt i det lidt børnevenlige og at den ægte nerve er pillet fra, lidt ligesom den version jeg så på det Nye teater. Selvfølgelige var de alle top proffe. og de leverede et show ud over det sædvanlige. Men der manglede bare det sidste.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#13 filmz-irréversible 21 år siden

Hmm... Jeg tager det i mig igen! "Phantom" er nu blevet set af flere anmeldere, og lige som mange som elsker den, hader den. Den må nok nøjes med en nominering, hvis den (forhåbentlig) når så langt. Favoritterne i "Bedste film" forbliver "The Aviator" vs. "Million Dollar Baby".

link til den eneste danske hjemmeside for Oscar-nedtælling

Skriv ny kommentar: