Gravatar

#1 filmz-bullettooth 19 år siden

Jeg var inde og se Anden igår....OG jeg må nok sige jeg blev lidt forundret over at læse and-meldelserne idag...6stjerne over hele linien....sker dar??? Ingen tvivl om at han igen har begået et nyt show som ikke er set før, ingen tvivl om at mande er dygtig..kan sit kram, og er ret genial...MEN "Anden på coke" virkede bare ikke på mig igår, som hans tidligere shows og andet snas han har lavet!! men anmelderne står nærmest i kø for at klappe ham på ryggen, så det nærmest er til at brække sig over..Der var enda live indslag i tv-avisen efter showet....WTF!!! Jeg siger ikke showet var ringe, men syntes bare at der var ting der godt kunne trække det ned på 4stjerner.... andre der har set det endnu?
--------- for rent ---------
Gravatar

#2 filmz-thomas _h 19 år siden

Jeg var også inde og se det igår kl 22. Jeg må indrømme at jeg ikke grinede lige så meget, som jeg gjorde under tal for dig selv, men jeg kan nu stadigt godt følge anmelderne. Showet er så (og lad mig tillade at bande her) FUCKING gennemtænkt, at man kun kan være imponeret.

Måden showet er lavet på, plus lidt indholdsspoilere:

Normalt standup er jo bygget meget op med såkaldte callbacks, hvor standupperen laver referencer til noget, han tidligere har snakket om. Hele det her show er et stort callback. Den liste han får skrevet op showet igennem, ender han faktisk med at lave et regulært standup show med til sidst. Og så er udførelsen af selve teateret, som det jo rent faktisk er, til UG. Og når jeg grinede, så grinede jeg fandme igennem. Og når jeg ikke grinede, så sad jeg bare og var imponeret over Anders Matthesens skuespilstalent.

Så 6/6 herfra helt klart. Men som jeg snakkede med mine venner om igår, så tror jeg ikke det vil fungere nær så godt på DVD.
Gravatar

#3 filmz-bullettooth 19 år siden

...jamen jeg var også imponeret, og er enig i det meste af det du spoilet. jeg syntes bare at anmelderne måske sku have tonet lidt ned. Det skal også lige siges at vi sad på bagerste række, og noget af Andens mimik er sikkert gået tabt der..... men kan da kun klart anbefale at gå ind og se showet... :-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#4 filmz-michaell 19 år siden

Jeg er for en gang skyld enig med de fleste anmeldere! Jeg kan ikke anbefale Anden Paa Coke nok. Det er simpelthen det mest ambitiøse og innovative stand-up show jeg har set!
Jeg har aldrig været så vild med stand-up comedy , men dette show er så gennemført at man burde tage ind og se det uanset hvad man mener om dansk stand-up eller Anders Matthesen!

6/6
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables

Skriv ny kommentar: