Har I set Andens nye show? Og hvad synes I om det? :)
Jeg skal snart se det og glæder mig meget.
Det kan forresten anbefales at se nogle af hans små videoklip. De er vældigt sjove og for tiden har han endda en lille julekalender, hvor han dagligt spreder julehygge med en lille fortløbende fortælling: 1. december
Jeg synes ganske godt om det. Det er jo sjovt som det plejer :)
Han starter noget stille ud, og jeg synes først at showet rigtig tager fart, når han begynder at snakke om rygeloven. Derfra er det til gengæld også genialt. Man kommer virkelig til at tænke over absurde ting som man aldrig har strejfet en tanke før. Det er et godt show, så du skal bare glæde dig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det gør jeg bestemt også. ;) Og ja, jeg har også hørt, at han starter i et roligt tempo uden for meget alvor bag humoren (og med en del platheder, men de hører sig jo også til), men det er uden tvivl et bevidst valg; et spørgsmål om struktur, dynamik og timing.
Det er første gang, at jeg oplever ham live (hvis jeg ser bort fra "Simon"), så alene det at indsnuse atmosfæren, glæder jeg mig til. :)
#1 Highland Park 16 år siden
Jeg skal snart se det og glæder mig meget.
Det kan forresten anbefales at se nogle af hans små videoklip. De er vældigt sjove og for tiden har han endda en lille julekalender, hvor han dagligt spreder julehygge med en lille fortløbende fortælling:
1. december
Før showets start:
http://www.anden.dk/onlinevideo.aspx?c=10&d=72...
#2 Kruse 16 år siden
Han starter noget stille ud, og jeg synes først at showet rigtig tager fart, når han begynder at snakke om rygeloven. Derfra er det til gengæld også genialt. Man kommer virkelig til at tænke over absurde ting som man aldrig har strejfet en tanke før. Det er et godt show, så du skal bare glæde dig.
#3 Highland Park 16 år siden
Og ja, jeg har også hørt, at han starter i et roligt tempo uden for meget alvor bag humoren (og med en del platheder, men de hører sig jo også til), men det er uden tvivl et bevidst valg; et spørgsmål om struktur, dynamik og timing.
Det er første gang, at jeg oplever ham live (hvis jeg ser bort fra "Simon"), så alene det at indsnuse atmosfæren, glæder jeg mig til. :)