Synes faktisk det er utroligt at vi endeligt har fundet en tråd herinde på filmz.dk hvor de fleste faktisk er enige og der ikke er så mange dum-smarte/useriøse bemærkninger der er imod bare for at være imod eller bare ikke kan dy sig for at stikke en pind i hvipseboet... :-)
Endnu engang er det bevist at bare man har en fælles fjende kan man sagtens stå sammen! :-)
Eller... at hvis man pisser folk tilstrækkeligt af, og at det bliver tydeligt for enhver... så mærker man det.
Nu ved jeg ikke om du har læst de tråde med hvad der har foregået... men det er ikke småting. Og da de fleste herinde køber film over nettet, og kan forholde sig til problematikken... så er det ikke underligt.
#31 Patriarch 22 år siden
Så kan han lærer det!
Så bare stadigt gerne at jeg fik mine penge
#32 SpielbergFreak 22 år siden
#33 McPeter 22 år siden
Endnu engang er det bevist at bare man har en fælles fjende kan man sagtens stå sammen! :-)
#34 Patriarch 22 år siden
Nu ved jeg ikke om du har læst de tråde med hvad der har foregået... men det er ikke småting. Og da de fleste herinde køber film over nettet, og kan forholde sig til problematikken... så er det ikke underligt.
#35 filmz-cko 22 år siden
Ja det er jo godt at være enig!!! HA
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#36 21 år siden