#1 - tillykke med det! Har lige googlet lidt og fundet ud af hvad Kontant er... :-) Hvad kan de gøre ved det ud over dårlig PR? Er det noget der bliver sendt på et tidspunkt og i så fald hvornår?
Også et tillykke til Wacker der har set lyset... :-D
# 13 Dårlig PR fører til en eller flere af dette: - Jeg får hvad der er stjålet fra mig - Andre får deres ret - DVD Pusheren får nye forretnings metoder - Se ham komme med lamme undskyldninger på TV - Et skridt på vejen til at han ikke fucker folk - At han lærer at man ikke skal fucke med mig... Jeg skrev udtrykkeligt til ham at hvis ikke han gjorde noget ville jeg gøre alt jeg kunne for at bringe ham i knæ
En konsekvens må vel også være nedsat omsætning eller i bedste fald at han må lukke biksen.
Når vi snakker internet salg er der jo hård konkurrence og med et dan/visakort i hånden og en internetforbindelse er det ikke svært at finde mange sider der sælger billige dvd-film. Udover prisen, der de fleste steder er presset i bund, bliver der konkureret på service og ikke mindst tillid.
Tilliden er vigtig når vi snakker internethandel, da man ikke som en normal butik kan kigge sælgeren/medarbejderen i øjnene, og den tillid mister han nu for mange kunders vedkommende. Jeg tvivler på hans business vil fungere særlig godt fremover, også selvom han skulle forbedre sine metoder.
Den i forvejen rimelig tynde avance på dvdfilm gør, at det er en vare der i forvejen er ret svær at tjene penge på, så man kan håbe på han må tage konsekvensen og dreje nøglen om.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#12 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#13 McPeter 22 år siden
Hvad kan de gøre ved det ud over dårlig PR? Er det noget der bliver sendt på et tidspunkt og i så fald hvornår?
Også et tillykke til Wacker der har set lyset... :-D
#14 Kia 22 år siden
#15 filmz-che 22 år siden
#16 El vez 22 år siden
#17 Skobbolop 22 år siden
TRALALALALA
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#18 Slettet Bruger [2940931547] 22 år siden
#19 Patriarch 22 år siden
# 13 Dårlig PR fører til en eller flere af dette:
- Jeg får hvad der er stjålet fra mig
- Andre får deres ret
- DVD Pusheren får nye forretnings metoder
- Se ham komme med lamme undskyldninger på TV
- Et skridt på vejen til at han ikke fucker folk
- At han lærer at man ikke skal fucke med mig... Jeg skrev udtrykkeligt til ham at hvis ikke han gjorde noget ville jeg gøre alt jeg kunne for at bringe ham i knæ
Damn jeg var/er pissed!
#20 El vez 22 år siden
Når vi snakker internet salg er der jo hård konkurrence og med et dan/visakort i hånden og en internetforbindelse er det ikke svært at finde mange sider der sælger billige dvd-film. Udover prisen, der de fleste steder er presset i bund, bliver der konkureret på service og ikke mindst tillid.
Tilliden er vigtig når vi snakker internethandel, da man ikke som en normal butik kan kigge sælgeren/medarbejderen i øjnene, og den tillid mister han nu for mange kunders vedkommende. Jeg tvivler på hans business vil fungere særlig godt fremover, også selvom han skulle forbedre sine metoder.
Den i forvejen rimelig tynde avance på dvdfilm gør, at det er en vare der i forvejen er ret svær at tjene penge på, så man kan håbe på han må tage konsekvensen og dreje nøglen om.