Gravatar

#1 Corgan 21 år siden

Hey there...

Jeg ved at det engang har været oppe i en tråd med hvor man kan købe film-plakater.... men jeg er ude efter en bestemt plakat, og den er lidt svær at finde, så derfor beder jeg Jer om hjælp.

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe denne plakat eller endnu bedre: denne plakat.
Som I kan se, drejer det sig om en speciel Magnolia-filmplakat. Jeg er villig til at give et par hundrede for den... men jeg har set den et par steder til omkring 800-1000 kr, og det er alt for meget.

Hvis den nu ikke findes i en rimelig pris online.. ved I så om der findes et sted i Danmark (f.eks. i en biograf) hvor man eventuelt kan finde den?
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Det er slet ikke sikkert at lige netop det design har været i Danmark - det var i hvert fald ikke under den plakat at filmen blev lanceret i Danmark. Men du skulle kunne skaffe den igennem IMPawards.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

Hvis de altså har den...
Gravatar

#4 Corgan 21 år siden

#2:

Hmmm... jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg kan skaffe den igennem IMPawards. Siden indeholder rigtigt nok den rette plakat, men den linker til andre sider der ikke har den.

:-(
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Det var dem jeg hentydede, jeg troede dog ikke at de ville linke til sider der ikke har den. Der står trods alt - "buy the poster from one of the sites below" - det grænser jo til reklamesvindel :)

Skriv ny kommentar: