Min profil ser således ud: (ved ikke om det er nogen hjælp)
Antal nyheder på forsiden: 15 Fravalgte grupper: Ingen Links: Nyt vindue Theme: filmz.dk version 2 Beskeder fra sitet: send e-mail til mig Nyheds filter:
Ret forum indstillinger
Vis tomme indlæg på forumlisten: Ja Vis signaturer i forum: Ja Signatur: Chuck Norris sleeps with a pillow under
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tror bare ikke det virker her. Nu har jeg gjort det, og i nyheden om hende den lækre på forsiden er der skrevet en del indlæg, men jeg får ikke et tip om det i den oversigt.
Det skal siges at computere har det med at sende mig onde øjne, så det er 100% fordi jeg er en spasser og har gjort noget forkert.
Det er sjovt, fordi når jeg er ved mine venner, så ser deres filmz lidt anderledes ud en min.
Men jeg skal ikke klage. Jeg kan se de diskussioner jeg deltager i, og det er sku fint nok. Jeg undrede mig bare over det, for nu har jeg været her i 2½ år, og ville lige høre :) (Dette er iøvrigt indlæg nr. 5636!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 19 år siden
Er det sådan det er, eller har jeg en forkert indstilling?
#2 chandler75 19 år siden
#3 Patriarch 19 år siden
#4 trekster 19 år siden
#5 davenport 19 år siden
Antal nyheder på forsiden: 15
Fravalgte grupper: Ingen
Links: Nyt vindue
Theme: filmz.dk version 2
Beskeder fra sitet: send e-mail til mig
Nyheds filter:
Ret forum indstillinger
Vis tomme indlæg på forumlisten: Ja
Vis signaturer i forum: Ja
Signatur:
Chuck Norris sleeps with a pillow under
#6 chandler75 19 år siden
#7 davenport 19 år siden
#8 chandler75 19 år siden
#9 davenport 19 år siden
Det skal siges at computere har det med at sende mig onde øjne, så det er 100% fordi jeg er en spasser og har gjort noget forkert.
Det er sjovt, fordi når jeg er ved mine venner, så ser deres filmz lidt anderledes ud en min.
Men jeg skal ikke klage. Jeg kan se de diskussioner jeg deltager i, og det er sku fint nok. Jeg undrede mig bare over det, for nu har jeg været her i 2½ år, og ville lige høre :)
(Dette er iøvrigt indlæg nr. 5636!)
#10 trekster 19 år siden