Gravatar

#11 zombieman 19 år siden

#10 såvidt jeg husker kommer der en række Kubrick SE i år hvor der shining vistnok skulle være imellem
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#12 Yoda 19 år siden

Uhhhhhhhhh, hvor lækkert! Du har vel tilfældigvis ikke et link?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 Patriarch 19 år siden

#9 hehe ok... jeg synes har har en tendens til at dvæle lidt for meget... jeg fik lidt for ofte den der "ok, we get the point" følelse. Mangler noget subtilitet.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 Yoda 19 år siden

Tror ikke, at du er den eneste med det synspunkt! Jeg er bare en sucker for kæmpeaber med hang til blonde kvinder ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 zombieman 19 år siden

#12 hey yoda linket til warners chat virker desvære ikke mere men der er et sammendrag http://www.filmz.dk/forum/item/18141/# der står bla The Shining and Eyes Wide shut will be released in 1.77 aspect ratio. så den er god nok men hvad der ellers kommer på skiven er der ingen information om endnu
Lick my plate you dog dick

#16 19 år siden

7: PJ har ikke brug for en saks for at forbedre King Kong-spolerne. Han har brug for en lighter og nogle friske filmspoler.
Gravatar

#17 Patriarch 19 år siden

hehe ok - jeg var sku' ganske underholdt. Men jeg ærgede mig over at føle at den kunne have været sublim hvis han havde været knap så selvsmagende.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: