Gravatar

#11 filmz-yoshimura 17 år siden

#10 Man får vel stadig en årsopgørelse ... eller hvad? Man skal jo kunne se beregningsgrundlaget, så man kan gøre indsigelser. Man har jo også pligt til at meddele, hvis de f.eks. har beregnet forkert fradrag i forbindelse med pension, transport, renter osv.

Et eller andet må der da komme med posten - eller er jeg bare hægtet helt af?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-saku 17 år siden

du faar et brev ja.

www.skat.dk

log paa og se din aarsopgoerelse.
Gravatar

#13 filmz-sanjo 17 år siden

Fik brev i sidste uge, så de sender vist stadigvæk.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#14 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#11 - Du skulle stadigvæk få en årsopgørelse - du burde sådan set allerede have fået den nu. Det er selvangivelsen, man ikke får længere.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#15 filmz-canner 17 år siden

jeg fik intet brev.. men fik udbetalt 4k i dag - havde dog været inde og se det på nettet..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 17 år siden

#14 Hverken jeg eller fruen har modtaget noget endnu ... må hellere tjekke, om der ligger et påskeæg inde på Netbank :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: