Jeg står også til at få en lille slat tibage, MEN - jeg har en lille klatgæld hos kommunen pga. noget kontanthjælp fuckup for nogle år siden. Så det lader vist til de beholder pengene til at dække det, men "må" de gerne det når jeg har en fast tilbagebetalingsaftale med dem?
Det er jeg også ret sikker på. Mener at offentlig gæld går under ét. Jeg er så heldig at skylde skattevæsnet en pæn sjat, så hvis jeg skulle ha noget tilbage, ville de bare blive trukket fra. (Det er så et rimeligt billigt lån ved staten ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Synes bare ikke det giver nogen mening, for jeg har selv en mindre "gæld" hos Aalborg Kommune, og de rører overhovedet ikke ved min overskydende skat.. Altså, jeg har ligeledes en afdrags-ordning..
Synes det virker underligt, hvis de går ind og rører ved skatten, når du allerede har en aftale med dem..
Men det skal da siges, at jeg også først får et brev, hvor der står, at de holder min udbetaling tilbage, mens de undersøger udestående gæld osv.. Men får samtidigt også altid hele beløbet tilbage (på nær lige i år, hvor jeg havde en lille bøde, jeg havde glemt :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hmm, gad vide, hvornår der dumper sådan et brev ned i min postkasse? Jeg vil da også vide, om jeg får skat tilbage (der burde være en chance i år).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 chronaden 17 år siden
#2 filmz-Kadann 17 år siden
#3 chronaden 17 år siden
#4 davenport 17 år siden
(Det er så et rimeligt billigt lån ved staten ;))
#5 HonoDelLoce 17 år siden
Synes det virker underligt, hvis de går ind og rører ved skatten, når du allerede har en aftale med dem..
Men det skal da siges, at jeg også først får et brev, hvor der står, at de holder min udbetaling tilbage, mens de undersøger udestående gæld osv.. Men får samtidigt også altid hele beløbet tilbage (på nær lige i år, hvor jeg havde en lille bøde, jeg havde glemt :D)
#6 chronaden 17 år siden
også sådan et brev jeg har fået, dvs. der er "håb" alligevel? :P
#7 HonoDelLoce 17 år siden
Det vil jeg da mene, i hvert fald :) Sådan har det i hvert fald været ved mig :)
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
#9 The Insider 17 år siden
#10 tiany 17 år siden