Gravatar

#101 NightHawk 17 år siden

# 100 -

De skændes om Willow's brug af magi eller misbrug af magi, ang Buffys revival. Mener Giles kalder hende for en arrogant amatør, der leger med enorme kræfter, hvorpå Willow svare at han hellere må la' vær med at gøre hende vred. Altså en slags trudsel.

Tænkte på at det måske havde noget med det at gøre. Gætter bare sådan lidt løst :)

De tre nørder er et ret sjovt påfund. Kan især godt li' deres fascination/diskution om Star Wars og James Bond. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#102 filmz-grev_michal 17 år siden

Ahh ja :-)

Det har noget med det at gøre og dog alligevel ikke. Vil ikke afsløre for meget, men magi er involveret på en eller anden måde *ss*

Ja de 3 gutter er nu hyggelige, men sgu svært at se dem som deciderede "bad guys" - de virker nærmest harmløse/sørgelige hehe. Men god humor :-)
Gravatar

#103 NightHawk 17 år siden

# 102 -

Deres diskution om Connery, Dalton og Roger Moore lå jeg flad af grin over :)

Andrew : "Timothy Dalton should get an Oscar, an beat Sean Connery over the head with it"! :D

Nice detalje med deres horn i bilen, der lyder som temaet fra Star Wars :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#104 filmz-grev_michal 17 år siden

Hvis det ikke er definationen på en nørd så ved jeg ikke hvad det er *GG*
Gravatar

#105 elwood 17 år siden

som en en ny Joss Whedon Fan efter firefly og Serenity, begynder jeg at glæde mig til hans nye projekter, men imens tjekker jeg hans gamle ud også.

Jeg må indrømme jeg aldrig rigtig har fulgt med i Buffy, eller Angel det har bare været sådan nogle serier der tilfældigt var på tv.

Men når folk kan lave en hel tråd omkring den serie, så er det måske mig der for hurtigt opgav serien ?

Jeg var lige nødt til at tjekke Musical afsnittet ud dog, fordi det lød for sjovt, og jep Whedon har sku en go humor må jeg sige, så well det kan være jeg en dag aligevel starter ud med Buffy, eller Angel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#106 filmz-grev_michal 17 år siden

@Elwood

Du får nok både Fætter og mins opfordring til det(mærkeligt nok) ;-)

Det er 2 vidt forskellige serier, jeg sluger så alt hvad Whedon har smidt ud. (inc Firefly/Serenity naturligvis)

De foregår i det samme univers men har forskellige fortællinger og budskaber viklet ind i plot'sne(det er der vist ikke noget der hedder).

Jeg foretrækker selv Angel men begge serier er værd at se, jeg tror mange har det ligesom dig Elwood. Altså at Buffy/Angel var noget man tilfældigvis fik zappet ind på da man en eftermiddag lå og sumpede foran fjerneren.

Der er jo så mange serier at vælge og vrage imellem idag, men det her er klart de bedste 2 i sin genre. (Jeg er ikke bias)

hehe :-)
Gravatar

#107 NightHawk 17 år siden

# 105 -

Jep, er helt enig med grev_michael. Kan kun anbefale dig, at købe begge serier. Er dog ikke nået så langt i "Angel" endnu, men det jeg har set indtil videre, har været alle pengene værd.

Mht. "Buffy" så nyder jeg hvert sekund. Man sidder altid og håber på man, at kan finde noget nyt, film/serie, der fejer benene væk under en. Og det har "Buffy" i den grad gjort. Fed humor, masser af action, super skuespil fra alle medvirkende, samt en instruktør/skaber i form af Joss Whedon der formår at fortælle seriøse budskaber der går rent ind, også selv om de foregår under de mest vanvittige forhold.

Ellers kan du jo tjekke tråden lidt nærmere ud og læse de forskellige anmeldelser og kommentarer hvis du vil være helt sikker i din sag. Med mindre du allerede har læst den :)
Gravatar

#108 elwood 17 år siden

Jeg har skam læst den self. sprang jeg over de åbenlyse spoilers, selv om Musical klipne er spoliers i det det næsten er afsnittet, men jeg kunne ikke lade være 8-)

Hmm det kan da godt være man sku tjekke dem ud så, jeg har jo været vild med alt jeg har set af Mr. Whedon indtil videre.

Btw hvor mange sæsoner er vi oppe på med hensyn til Buffy og Angel ?

Gravatar

#109 filmz-grev_michal 17 år siden

Begge serier stoppede for nogle år siden. Mener at buffy stoppede i 2004 og Angel i 2005.

Buffy er 7 sæsoner og Angel 5 :-)
Gravatar

#110 elwood 17 år siden

ok tak for det, sku bare lige se budget mæssigt, hvor stor påvirkelse det ville ha til den tid 8-)

Skriv ny kommentar: