#22 :D jeg har vidst ikke helt sat mig ind i tingewne jeg læste kun overskriften og så den første (Koppers) top fem og troede at det kun skulle handle om animations film, men nu er emnet jo bredet ud til tegnefilm, så det giver selvfølgelig en helt anden vinkel på top 5 listerne end hvad jeg havde regnet med :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
troede at det kun skulle handle om animations film, men nu er emnet jo bredet ud til tegnefilm,
Det handler stadig kun om animationsfilm, ligesom det hele tiden har gjort. Tegnefilm er også animationsfilm, men jeg er godt klar over hvad du mener :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Toy Story 3 og OP var to rigtig gode film fra sidste år. Og så kan man jo af nostalgiske grunde nævne film som Løvernes Konge, Skønheden og Udyret samt Aladdin. Jeg er stadig stor fan af soundtracket fra Aladdin, som jeg stadig hører ofte. Alt skal helst være med originale stemmer selvom Preben Kristensen nu altså var god på førnævnte soundtrack.
Scrat!!! Glæder mig til at se Ice Age: Continental Drift :) Elsker de 3 andre film og ser frem til denne. Bliver spændende at se hvad de kan finde på denne her gang :)
1. The Lion King 2. Op 3. Dumbo 4. Aladdin 5. Les douze travaux d'Astérix 6. Pinocchio 7. Wall-E 8. Finding Nemo 9. Sen to Chihiro no kamikakushi 10. Persepolis
#21 Kopper 14 år siden
Er ikke helt med mere :)
#22 Waldca 14 år siden
#23 MOVIE1000 14 år siden
#24 Kruse 14 år siden
Det handler stadig kun om animationsfilm, ligesom det hele tiden har gjort. Tegnefilm er også animationsfilm, men jeg er godt klar over hvad du mener :)
#25 christianhg 14 år siden
Toy Story 3 og OP var to rigtig gode film fra sidste år. Og så kan man jo af nostalgiske grunde nævne film som Løvernes Konge, Skønheden og Udyret samt Aladdin. Jeg er stadig stor fan af soundtracket fra Aladdin, som jeg stadig hører ofte. Alt skal helst være med originale stemmer selvom Preben Kristensen nu altså var god på førnævnte soundtrack.
#26 Kopper 14 år siden
Scrat!!! Glæder mig til at se Ice Age: Continental Drift :) Elsker de 3 andre film og ser frem til denne. Bliver spændende at se hvad de kan finde på denne her gang :)
#27 Sweetiebellefan 14 år siden
#28 Kopper 14 år siden
Hvad syntes du så om teaser??
#29 Herrguth 14 år siden
2. Op
3. Dumbo
4. Aladdin
5. Les douze travaux d'Astérix
6. Pinocchio
7. Wall-E
8. Finding Nemo
9. Sen to Chihiro no kamikakushi