Gravatar

#21 Kopper 14 år siden

MOVIE1000 (20) skrev:
#17 men jeg tror ikke at det var det Kopper mente.

Er ikke helt med mere :)
Gravatar

#22 Waldca 14 år siden

Kopper (12) skrev:
Der er ingen regel om det ikke må være ordinære tegnefilm... alt må være med :)
Gravatar

#23 MOVIE1000 14 år siden

#22 :D jeg har vidst ikke helt sat mig ind i tingewne jeg læste kun overskriften og så den første (Koppers) top fem og troede at det kun skulle handle om animations film, men nu er emnet jo bredet ud til tegnefilm, så det giver selvfølgelig en helt anden vinkel på top 5 listerne end hvad jeg havde regnet med :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 Kruse 14 år siden

MOVIE1000 (23) skrev:
troede at det kun skulle handle om animations film, men nu er emnet jo bredet ud til tegnefilm,

Det handler stadig kun om animationsfilm, ligesom det hele tiden har gjort. Tegnefilm er også animationsfilm, men jeg er godt klar over hvad du mener :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#25 christianhg 14 år siden

Puha, dem ser jeg sørme ikke så mange af.

Toy Story 3 og OP var to rigtig gode film fra sidste år. Og så kan man jo af nostalgiske grunde nævne film som Løvernes Konge, Skønheden og Udyret samt Aladdin. Jeg er stadig stor fan af soundtracket fra Aladdin, som jeg stadig hører ofte. Alt skal helst være med originale stemmer selvom Preben Kristensen nu altså var god på førnævnte soundtrack.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#26 Kopper 14 år siden

http://www.kino.dk/Nyheder/2011/01/Teaser-trailer-...

Scrat!!! Glæder mig til at se Ice Age: Continental Drift :) Elsker de 3 andre film og ser frem til denne. Bliver spændende at se hvad de kan finde på denne her gang :)
Gravatar

#27 Sweetiebellefan 14 år siden

Jeg har ventet i måneder på en fjerde film #26!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#28 Kopper 14 år siden

Narniabæver1973 (27) skrev:
Jeg har ventet i måneder på en fjerde film #26!

Hvad syntes du så om teaser??
Gravatar

#29 Herrguth 14 år siden

1. The Lion King
2. Op
3. Dumbo
4. Aladdin
5. Les douze travaux d'Astérix
6. Pinocchio
7. Wall-E
8. Finding Nemo
9. Sen to Chihiro no kamikakushi
10. Persepolis
Gravatar

#30 MOVIE1000 14 år siden

hahaha fed teaser, vidste slet ikke de var igang med en fjerde Ice Age film, bare den bliver bedre end den tredjde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: