Ser selv mange Animation film og er stor tilhænger af dem. Nok den genrer jeg bedst kan lide og hvis man skulle spørge om hvorfor det er det, så kan jeg altså ikke svar på det. Har set mange gode som Op, Wall-e, over hækken osv.
Men hvis jeg skulle lave en top 5 liste over mine yndlingsfilm så må den nok se sådan ud:
1. Wall-e
Den sad lige i skabet hos mig og elsker bare den film... man sad med en del følelser under filmen som åhh nej når wall-e kom i problemer og man kan bare ikke andet end at elske wall-e (taler om roboten)
2. Ratatouille
En sød historie som fanget mig meget og en film man bare kan blive ved med at se.
3. Kung Fu Panda
Har aldrig grint så meget før af en film!
4. Over hækken
Ja, hvorfor kommer den på en anden plads? Jeg kan godt lide handlingen i filmen og der er knald på farverne som gør den utrolig flot.
5. Op
Igen en sød og god historie. Fordi filmen ikke er kommet længere op er fordi jeg syntes den mangler noget. Folk ville nok sige at den skal op over "Over hækken", men jeg har det bare sådan at Over hækken er bedre!
Film som der ligger under er Shrek og Ice Age.
Kom gerne med jeres top 5 over de film i bedst kan lide :)
Wall-E er helt klart en fantastisk film og en af mine personlige favoritter, der vil ligge omkring top-10. Jeg er lidt i tvivl om der med animationsfilm menes computeranimerede film, eller om ordinære tegnefilm i stil med Løvernes Konge også må komme med?
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
#1 Kopper 14 år siden
Ser selv mange Animation film og er stor tilhænger af dem. Nok den genrer jeg bedst kan lide og hvis man skulle spørge om hvorfor det er det, så kan jeg altså ikke svar på det.
Har set mange gode som Op, Wall-e, over hækken osv.
Men hvis jeg skulle lave en top 5 liste over mine yndlingsfilm så må den nok se sådan ud:
1. Wall-e
Den sad lige i skabet hos mig og elsker bare den film... man sad med en del følelser under filmen som åhh nej når wall-e kom i problemer og man kan bare ikke andet end at elske wall-e (taler om roboten)
2. Ratatouille
En sød historie som fanget mig meget og en film man bare kan blive ved med at se.
3. Kung Fu Panda
Har aldrig grint så meget før af en film!
4. Over hækken
Ja, hvorfor kommer den på en anden plads? Jeg kan godt lide handlingen i filmen og der er knald på farverne som gør den utrolig flot.
5. Op
Igen en sød og god historie. Fordi filmen ikke er kommet længere op er fordi jeg syntes den mangler noget. Folk ville nok sige at den skal op over "Over hækken", men jeg har det bare sådan at Over hækken er bedre!
Film som der ligger under er Shrek og Ice Age.
Kom gerne med jeres top 5 over de film i bedst kan lide :)
#2 Åkepool 14 år siden
Ja det gør den umiddelbart heller ikke ;)
Du må få Narniabæver på banen, han er vist den ukronede konge af animationsfilm her på Filmz.
Min top 5 skal jeg nok komme med engang imorgen, for nu er det sengetid :)
#3 Kopper 14 år siden
#4 Kopper 14 år siden
#5 Åkepool 14 år siden
#6 Kopper 14 år siden
når men kan så sige det der "Ja, hvorfor kommer den på en anden plads?" ikke skal være der!!! det skal i bare se blindt på! :D
#7 neran 14 år siden
#8 Corgan 14 år siden
Wall-E
Toy Story 3
Kung Fu Panda
Toy Story 2
Lige under top 5:
How To Train Your Dragon
Monsters Inc
Toy Story
Ratatouille
Hvis der skal nævnes 2d animation ville Lion King og Beauty & The Beast nok ligge højt på listen.
#9 Spanner 14 år siden
2) Chihiro og Heksene
3) Princess Mononoke
4) Akira
5) Finding Nemo
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 neran 14 år siden
1) Mononoke Hime og Kaze no Tani no Naushika. Har virkelig svært ved at vælge mellem de to.
2) Wall-E
3) Laputa: Castle in the sky og Spirited Away. De ligger også lige.
4) The Girl Who Leapt Throug Time
5) Porco Rosso