#9 Ja bevares, jeg kritiserer ikke din smag, vi har alle ret til vores mening.
...man kan måske ikke sammenligne denne film med de asiatiske gysere, da denne overhovedet ikke skræmmer. Men det er nu en gang det den forsøger på, med sine lavmålte, usmagelige tåbeligheder. Det undrer mig nu endnu mere over du kan lide denne film, når du samtidig roser de asiatiske.
Jeg glæder mig iøvrigt også til "...Two Sisters" :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#13 Jeg diskriminerer ikke, jeg elsker film :-) lige fra My Fair Lady over Enter the Dragon til Cabin Fever. Det ene udelukker ikke det andet, og forresten hvor er Zatoichi FEEEEED :-)
filmen i sig selv er ikke specielt uhyggelig, og hvis den er lavet som en horro/gyser film så fejler den, med den er sjov(nogen steder) og jeg blev fint underholdt..
når i nu snakker om gyser genren, der kommer mange hollywood remakes af asiatiske gysere(hvorfor det?).
ps. man kan være uenig,,, men god velskrevet Anmeldelse
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#16 Tja det er vel bare endnu et tegn på at de Asiatiske gysere er gode, men det brede amerikanske publikum har svært ved at se film der ikke er engelsksprogede, og derfor er det svært at markedsføre en asiatisk film i USA.
En remake derimod, har de nemmere ved at sluge, så er der dømt sikker succes.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Skulderklap og PANCAKES til dig, Bluhm, for denne tråd - et godt og modigt initiativ. :)
Jeg er heller ikke enig i den hårde medfart, "Cabin Fever" har fået af såvel pressen som åbenbart størstedelen af filmz' brugere. Jeg synes tværtimod, at den er en sorthumoristisk, skæv, forskruet og sine steder befriende stupid film - om end ikke uhyggelig. Det sidste kunne den sagtens være blevet med virus-konceptet in mente, ligesom der kunne være kommet et rigtig veldrejet plot ud af dette. Eli Roth sigter dog nok lidt for bredt med filmen, men jeg er spændt på, hvad manden bikser sammen en anden gang.
Måske skulle vi par stykker, der kan lide filmen, gå sammen og lave en klub med adgang forbudt for skyggen af god smag, hvor vi kan sidde og se "Cabin Fever". :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#11 skittlez 20 år siden
#12 Hasselguff 20 år siden
#13 El vez 20 år siden
...man kan måske ikke sammenligne denne film med de asiatiske gysere, da denne overhovedet ikke skræmmer. Men det er nu en gang det den forsøger på, med sine lavmålte, usmagelige tåbeligheder. Det undrer mig nu endnu mere over du kan lide denne film, når du samtidig roser de asiatiske.
Jeg glæder mig iøvrigt også til "...Two Sisters" :)
#14 filmz-Bluhm 20 år siden
#15 filmz-derb 20 år siden
(#10, :p)
http://derb.dk
#16 filmz-phalanx 20 år siden
når i nu snakker om gyser genren, der kommer mange hollywood remakes af asiatiske gysere(hvorfor det?).
ps. man kan være uenig,,, men god velskrevet Anmeldelse
#17 El vez 20 år siden
En remake derimod, har de nemmere ved at sluge, så er der dømt sikker succes.
#18 evermind 20 år siden
Jeg er heller ikke enig i den hårde medfart, "Cabin Fever" har fået af såvel pressen som åbenbart størstedelen af filmz' brugere. Jeg synes tværtimod, at den er en sorthumoristisk, skæv, forskruet og sine steder befriende stupid film - om end ikke uhyggelig. Det sidste kunne den sagtens være blevet med virus-konceptet in mente, ligesom der kunne være kommet et rigtig veldrejet plot ud af dette. Eli Roth sigter dog nok lidt for bredt med filmen, men jeg er spændt på, hvad manden bikser sammen en anden gang.
Måske skulle vi par stykker, der kan lide filmen, gå sammen og lave en klub med adgang forbudt for skyggen af god smag, hvor vi kan sidde og se "Cabin Fever". :P
#19 filmz-Bluhm 20 år siden
Jeg er helt sikkert klar på den klub1