Jeg syntes ikke at serien havde det største at byde på. Mange af ideerne var rigtig gode, men de gav ligesom lidt for meget væk alt for tidligt, og ofte med nogle uheldige computer effekter. Jeg fandt det i hvertfald ret irriterende med et håndholdt kamera, som så sidder helt fast når de står op af et rumskib eller lignende. Hiver mig lige ud af oplevelsen.
Jeg havde måske også forventet noget forkert. Serien havde ikke den stemning jeg ledte efter. Der var et afsnit der kom tæt på, men ak :)
At sidste afsnit så heller ikke er så fantastisk godt, og bare bliver lidt for amerikansk var da også lidt skod. Jeg ville nok have skrevet det lidt anderledes :)
Tak for de fine anmeldelser! Tror lige jeg mangler at høre lidt om ekstramaterialet, for at bliver 100% overbevist - til at købe boksen. Men tak igen...
Mth. sidste afsnit - og uden at røbe for meget - så er det rigtigt at det bliver en smule amerikansk, men jeg mener bestemt ikke det er nok til at ødelægge den samlede oplevelse...
Og det er også rigtigt at special effects've varierer lidt i kvalitet, men jeg lagde personligt ikke mærke til at kamererne stod stille, så det er vel en sag om hvor 'fag-skadet' man er?! :-)
#33 - En smule? Det var på grænsen til det kvalmende! Jeg er dog enig i, at det ikke trækker den samlede oplevelse ned. Jeg var egentlig også ganske tilfreds med effekterne, der synes jeg man er en smule perfektionistisk hvis man synes de var direkte dårlige.
#31 filmz-Alex De Large 21 år siden
Jeg havde måske også forventet noget forkert. Serien havde ikke den stemning jeg ledte efter. Der var et afsnit der kom tæt på, men ak :)
At sidste afsnit så heller ikke er så fantastisk godt, og bare bliver lidt for amerikansk var da også lidt skod. Jeg ville nok have skrevet det lidt anderledes :)
Det bliver nok 3½-4/6 - Jeg fortryder ikke ;)
#32 filmz-bullseye 21 år siden
#33 McPeter 21 år siden
Og det er også rigtigt at special effects've varierer lidt i kvalitet, men jeg lagde personligt ikke mærke til at kamererne stod stille, så det er vel en sag om hvor 'fag-skadet' man er?! :-)
#34 ks 21 år siden
#35 McPeter 21 år siden