Det er jo en fin balancegang mellem økonomi og design...ja det er måske ikke så pænt at der er en stor reklame i toppen, men er det for at holde trådene sammen på sitet så do as you like bare det ikke bliver et site pakket ind i rekvalmer. Så...
1. Jeg hader reklamer 2. Hvis det er udvejen fremfor brugerbetaling så kan jeg leve med den
#17 Nu skal du aldrig sige aldrig ;) Selv har jeg ikke noget imod reklamer som så, så længe de bare er en smule relateret til sitets indhold og ellers implementeret pænt nok i brugerfladen(hvilket i har gjort et fantastisk job med indtil videre taget de fleste andre sider i betragtning. Jeg ser dog rødt ved popups(nok en af grundene til jeg startede med at bruge firefox)
Der er 2 mulige løsninger: 1) Lær at bruge en mus. Dette kan gøres enten ved at spille Diablo 2 eller lave en masse mapper på skrivebordet og browse rundt mellem dem 2) Brug Firefox og block den pågældende reklame.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#21 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#22 maniac 21 år siden
#23 gi-jones 21 år siden
#24 cyberzed 21 år siden
1. Jeg hader reklamer
2. Hvis det er udvejen fremfor brugerbetaling så kan jeg leve med den
#25 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Nu skal du aldrig sige aldrig ;)
Selv har jeg ikke noget imod reklamer som så, så længe de bare er en smule relateret til sitets indhold og ellers implementeret pænt nok i brugerfladen(hvilket i har gjort et fantastisk job med indtil videre taget de fleste andre sider i betragtning.
Jeg ser dog rødt ved popups(nok en af grundene til jeg startede med at bruge firefox)
#26 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#27 filmz-che 20 år siden
Er jeg den eneste der er irriteret af den nye reklame lige under "bestem-hvor-du-vil-hen" værktøjslinien?
Har foreløbig ramt den uforvarende to gange...
(ved godt at i har brug for pengene und so weiter... men den placering er måske ikke den heldigste
#28 DarkLight 20 år siden
1) Lær at bruge en mus. Dette kan gøres enten ved at spille Diablo 2 eller lave en masse mapper på skrivebordet og browse rundt mellem dem
2) Brug Firefox og block den pågældende reklame.
#29 gi-jones 20 år siden
Ej seriøst. Hvis man har sin mus kær skal man sgu holde sig fra den slags.
#30 filmz-sanjo 20 år siden