Gravatar

#21 filmz-herskegut 21 år siden

Ok, så er chancen for at vinde jo heller ikke usandsynlig lille :) jeg må jo vinde en eller anden gang.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#22 maniac 21 år siden

#21 Denne gang er du vel osse selv lidt herre over dine chancer, da det gælder om at komme tættest på resultatet ;)
Gravatar

#23 gi-jones 21 år siden

Jeg vandt Oscar-konkurrencen for to år siden HOHOHO. Jeg tror jeg var den eneste der var dum nok til at satse på Chigaco som vinder :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#24 cyberzed 21 år siden

Det er jo en fin balancegang mellem økonomi og design...ja det er måske ikke så pænt at der er en stor reklame i toppen, men er det for at holde trådene sammen på sitet så do as you like bare det ikke bliver et site pakket ind i rekvalmer. Så...

1. Jeg hader reklamer
2. Hvis det er udvejen fremfor brugerbetaling så kan jeg leve med den
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#25 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Nu skal du aldrig sige aldrig ;)
Selv har jeg ikke noget imod reklamer som så, så længe de bare er en smule relateret til sitets indhold og ellers implementeret pænt nok i brugerfladen(hvilket i har gjort et fantastisk job med indtil videre taget de fleste andre sider i betragtning.
Jeg ser dog rødt ved popups(nok en af grundene til jeg startede med at bruge firefox)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#26 Outbound Sith 21 år siden

Og annoncerne for GE Capital og Garantilån er vel også meget site-relaterede stamgæsternes DVD-forbrug taget i betragtning... ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#27 filmz-che 20 år siden

Lige for at hive op i en gammel traver...
Er jeg den eneste der er irriteret af den nye reklame lige under "bestem-hvor-du-vil-hen" værktøjslinien?

Har foreløbig ramt den uforvarende to gange...

(ved godt at i har brug for pengene und so weiter... men den placering er måske ikke den heldigste
This is an ex-parrot
Gravatar

#28 DarkLight 20 år siden

Der er 2 mulige løsninger:
1) Lær at bruge en mus. Dette kan gøres enten ved at spille Diablo 2 eller lave en masse mapper på skrivebordet og browse rundt mellem dem
2) Brug Firefox og block den pågældende reklame.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#29 gi-jones 20 år siden

Diablo LOL
Ej seriøst. Hvis man har sin mus kær skal man sgu holde sig fra den slags.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#30 filmz-sanjo 20 år siden

hehe, så spil noget WoW ;)
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: