Det er simpelthen for at få nogle kroner i kassen :) - og det er ikke fordi vi vil tjene penge, det er simpelthen for at få det til at løbe rundt.
Vi har tidligere selv betalt for hosting, porto, transport til møder og den slags af egen lomme - og det er dælme dyrt når 10-12 mennesker skal rejse fra alle kbh, odense og århus for at snakke sammen om nye tiltag. Hosting er heller ikke billigt hvis man skal have noget der skal køre forholdsvis stabilt. Sitet har jo fået en habil størrelse - og det kan man ikke køre selv.
Det er jo heller ikke sjovt at bruge så stor en del af ens fritid på noget, og så derudover lige få en regning på et par hundrede pr mand hver eneste måned - for at lave en service der efter vores mening, ikke kan findes andre steder i DK - i hvert fald ikke af samme kvalitet.
Men den annonce der er rykket ned, er reelt den der tidligere var i toppen - og toppen er nu en der vil være filmrelateret.
Men uden at have vendt det med de øvrige admins, tør jeg da næsten garantere at vi vil fjerne den igen, hvis filmz.dk brugerne spytter en 25-50 kr i kassen hver måned i abonnement :)
Det er udelukkende for at forbedre vores service til Jer. Der vil f.eks aldrig blive råd til et event, eller større dækning af festivaler og lign. hvis vi ikke gør det.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Ikke at forside reklamen på nogen måder fanger min opmærksomhed på nogen måde hverken positivt eller egativt, der er jo ikke så stor forskel fra dem i venstre side, ud over placering. Men det var måske en mulighed at finde noget mere film relateret. Ved self. ikke om det har været undersøg men det var da et forslag.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg har fuld forståelse for det økonomiske aspekt. Jeg synes bare det gør lidt ondt, at have den liggende midt i det hele. Var det måske en mulighed at lægge den OVER anmeldelserne??? Og er det reelt noget I får nogle moneter i kassen på?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ja, hvad giver det egentligt? Behøver ikke at skrive hvad hver især giver, hvis det er fortrolige oplysninger med kunden, bare sådan noget med budget pr. månede.. Kunne være interessant at høre.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 gi-jones 21 år siden
#2 nakalay 21 år siden
#3 filmz-vassago 21 år siden
Vi har tidligere selv betalt for hosting, porto, transport til møder og den slags af egen lomme - og det er dælme dyrt når 10-12 mennesker skal rejse fra alle kbh, odense og århus for at snakke sammen om nye tiltag. Hosting er heller ikke billigt hvis man skal have noget der skal køre forholdsvis stabilt. Sitet har jo fået en habil størrelse - og det kan man ikke køre selv.
Det er jo heller ikke sjovt at bruge så stor en del af ens fritid på noget, og så derudover lige få en regning på et par hundrede pr mand hver eneste måned - for at lave en service der efter vores mening, ikke kan findes andre steder i DK - i hvert fald ikke af samme kvalitet.
Men den annonce der er rykket ned, er reelt den der tidligere var i toppen - og toppen er nu en der vil være filmrelateret.
Men uden at have vendt det med de øvrige admins, tør jeg da næsten garantere at vi vil fjerne den igen, hvis filmz.dk brugerne spytter en 25-50 kr i kassen hver måned i abonnement :)
Det er udelukkende for at forbedre vores service til Jer. Der vil f.eks aldrig blive råd til et event, eller større dækning af festivaler og lign. hvis vi ikke gør det.
#4 chandler75 21 år siden
#5 HelmerJ 21 år siden
#6 Patriarch 21 år siden
Bare i ikk efår de reklamer der dukker op med lyd, og som blokere teksten
#7 chandler75 21 år siden
#8 davenport 21 år siden
#9 gi-jones 21 år siden
Og er det reelt noget I får nogle moneter i kassen på?
#10 davenport 21 år siden
Behøver ikke at skrive hvad hver især giver, hvis det er fortrolige oplysninger med kunden, bare sådan noget med budget pr. månede.. Kunne være interessant at høre.