Er jeg den eneste der synes at de DVD'er er pakket ind i så meget folie at man nærmest skal være klejnsmed for at få pakket lortet op. Man er jo nød til at hive en værktøjskasse frem, og kaste sakse, knive, save, skærebrandere og det der er værre efter den skide æske, for at få plastiket af!!! (jaws of life, anyone?)
Når man så har fået det af efter 3 timer, så har de guhjælpemig også klistret lortet ind i anti theft klistermærker. Hvad fanden er deres funktion, det er jo ikke sådan at man kan åbne æsken når den nu er pakket ind i folie vel. For saaatan... og det er jo ikke nok med een vel. Nej nej, de skal partout SMÆKKE hele æsken til, både top, bund og højre side, og helst en to tre stykker hvert sted!
Så man går i gang med føromtalte værktøj og hiver flår og flænser i sin nyindkøbte dvd-æske med fare for at smadre den... og hurra for Warner, deres forbandede papæsker er jo nemmere at gøre i stykker end Robert Hansens alibi!!!
Maaaaaaaaaaaaaan... jeg er træt af det lort!!!
[rant off]
aah men det er nu alligevel dejligt at få nye dvd'er! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Jeg fik for nylig en shipment hvor det ikke kun var coveret der var tilplastret, men hvor selve pakken var omviklet med 9 km. gaffatape, da jeg endelig fik pakket filmen ud var jeg for træt til at se den.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#3: Extreme Edition kommer i sådan en metalcover udenover det almindelige cover (lidt lissom ultimate edition)... og fordi der var de skide anti-theft klistermærker på, så kunne jeg ikke få selve dvd-kassen ud og måtte bruge harsh language, trusler og vold for at få den ud.
... da den så endelig kom ud, var selve plastiket på coveret smadret... SGU DA OSSE!!! >:[
Men jeg er ikke sur... blot skuffet!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Jeg måtte købe den udgave af Animatrix, hvor soundtracket hører med til, blot for at undgå de f***ing WB-papæsker! I det mindste er den udgave i plastikæske! Jeg kan altså ikke se det smarte i at udgive dvd i papæsker....
Hvad med diverse alarmer som de også kliste I coverne. Jeg har tit efter, at have været en tur på posthuset sat diverse alarmer igang, som følge af disse. Førhen var det morsomt, men nu er det gået hen og blevet rigtig GGGGGrrrrrrr XGYTFFFYY !
Heh, jeg blev engang nær stoppet som butikstyv i Føtex fordi jeg havde en reg.1 udgave af "24 Hour Party People" - som var pakket ud vel at mærke - i min taske. Stregkoden på den satte maskinerne amok både på vejen ind og ud.
Mht til papcovers, så synes jeg faktisk ret godt om dem. Jeg kan godt lide at man skal være lidt forsigtige med dem, og at de ikke umiddelbart bare kan udskiftes. Det får dem til at virke lidt speciale, ligesom CD'ernes digipacks. Det dårlige ved dem er at der sjældent er indlagt noget specielt i selve pakningen, som f.eks. et lille katalog om filmen. Og så er det selvfølgelig irriterende at de rager et stykke længere ud end de "alm." DVD'er på reolen...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 azathoth 22 år siden
ARGH!!!
Er jeg den eneste der synes at de DVD'er er pakket ind i så meget folie at man nærmest skal være klejnsmed for at få pakket lortet op. Man er jo nød til at hive en værktøjskasse frem, og kaste sakse, knive, save, skærebrandere og det der er værre efter den skide æske, for at få plastiket af!!! (jaws of life, anyone?)
Når man så har fået det af efter 3 timer, så har de guhjælpemig også klistret lortet ind i anti theft klistermærker. Hvad fanden er deres funktion, det er jo ikke sådan at man kan åbne æsken når den nu er pakket ind i folie vel. For saaatan... og det er jo ikke nok med een vel. Nej nej, de skal partout SMÆKKE hele æsken til, både top, bund og højre side, og helst en to tre stykker hvert sted!
Så man går i gang med føromtalte værktøj og hiver flår og flænser i sin nyindkøbte dvd-æske med fare for at smadre den... og hurra for Warner, deres forbandede papæsker er jo nemmere at gøre i stykker end Robert Hansens alibi!!!
Maaaaaaaaaaaaaan... jeg er træt af det lort!!!
[rant off]
aah men det er nu alligevel dejligt at få nye dvd'er! :D
#2 azathoth 22 år siden
Nogen der ved hvor man kan købe de smalle dvd-covers der kan indeholde 2 skiver?
#3 Michael Andersen 22 år siden
Har din lokale radiobiks ikke sådanne nogle på lager?
#4 filmz-vassago 22 år siden
#5 azathoth 22 år siden
... da den så endelig kom ud, var selve plastiket på coveret smadret... SGU DA OSSE!!! >:[
Men jeg er ikke sur... blot skuffet!
#6 filmz-vassago 22 år siden
#7 Spanner 22 år siden
Happy Days
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 Ikari 22 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 chandler75 22 år siden
Mht til papcovers, så synes jeg faktisk ret godt om dem. Jeg kan godt lide at man skal være lidt forsigtige med dem, og at de ikke umiddelbart bare kan udskiftes. Det får dem til at virke lidt speciale, ligesom CD'ernes digipacks. Det dårlige ved dem er at der sjældent er indlagt noget specielt i selve pakningen, som f.eks. et lille katalog om filmen. Og så er det selvfølgelig irriterende at de rager et stykke længere ud end de "alm." DVD'er på reolen...