Har længe gået og tænkt på at købe filmen Antz, men sidst jeg var nede og kigge efter den opdagede jeg at den danske udgave kun indeholder et 2.0 engelsk lysspor foruden de nordiske 5.1 lydspor... Og eftersom jeg aldrig nogensinde har tænkt mig at se filmen på andet en engelsk vil det jo så være lidt dumt at købe den i DK. Er der nogen der har set et godt tilbud på den hvor der er 5.1 engelsk lydspor på?
På forhånd mange tak for hjælpen...
Ps. Har lige bestilt Treasure Planet fra HK versionen af CD-WOW til 105DKK inkl. 5.1/DTS/THS engelsk lydspor... sådan lidt apropos... :-)
#1 McPeter 21 år siden
Har længe gået og tænkt på at købe filmen Antz, men sidst jeg var nede og kigge efter den opdagede jeg at den danske udgave kun indeholder et 2.0 engelsk lysspor foruden de nordiske 5.1 lydspor... Og eftersom jeg aldrig nogensinde har tænkt mig at se filmen på andet en engelsk vil det jo så være lidt dumt at købe den i DK. Er der nogen der har set et godt tilbud på den hvor der er 5.1 engelsk lydspor på?
På forhånd mange tak for hjælpen...
Ps. Har lige bestilt Treasure Planet fra HK versionen af CD-WOW til 105DKK inkl. 5.1/DTS/THS engelsk lydspor... sådan lidt apropos... :-)
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Det lyder umiddelbart som det bedste bud.
#3 McPeter 21 år siden
Men tak for hjælpen!
#4 filmz-Kadann 21 år siden
Det er umiddelbart det billigste bud, efter de par forhandlere jeg har kigget på.
#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 The Insider 21 år siden
Hos Amazon koster den sølle 6,97£.
#7 filmz-Kadann 21 år siden
Hehe.. der havde jeg slet ikke overvejet at kigge, fordi de plejer at være dyre.
#8 McPeter 21 år siden
#9 The Insider 21 år siden
#10 McPeter 21 år siden
Og jeg oplever da tit at der kommer told på fra dem - det klarer de allerede før man betaler... :-)