Har set, at man kan købe denne lille "boks" og sætte den til at streame HD trailers og så kan man købe serier via ITunes, som automatisk synkroniseres på dens indbyggede harddisk.
Jeg har ikke set nogle erfaringer på den endnu, men jeg er voldsomt fristet til at købe en.
HD trailers har jeg dog haft god held med at afspille på PC'en i fuldskærm, bare ved at bruge Quicktime Alternative - ikke at det har noget med sagen at gøre, men jeg mener at huske, at du efterlyste en mulig løsning på dette engang. :)
I virkeligheden er den bare et forbindelseled mellem din computer, hvor du har iTunes og dit fjernsyn, og så har de puttet en harddisk i... Som stor Mac-fan, synes jeg den er lidt for overflødig og ligegyldig... men den er god hvis du ikke ikke er tilfreds med at se dit skærmbillede på dit fjernsynet...
Ja den ser lidt mindre spændende ud end jeg havde regnet med. Man er faktisk nødt til at have en PC i "enden", den er næsten ubrugelig standalone. Så prisen er for høj ifht. udbyttet. Men når den kommer med ITunes integreret og man kan vælge direkte på skærmen, så slår jeg til, da man jo undgår Viasat og Canal Digital møg abonnementer og kan tage de serier og programmer, som er interessante.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Apple TV er allerede hacket. Nu kan man starte op på en ekstren USB harddisk. Bruge VLC player til divx og meget andet godt. Apache Webserver og meget mere. Den har en lys fremtid i form af hacks.
#6 Thanks, but no thanks :) Jeg er interesseret i en clean løsning uden hacks. Virke out of the box :) Jo renere installation uden fiksfakserier jo bedre.
En Mac Mini kunne sagtens være en fornuftig løsning til ens anlæg, jeg kommer dog til at tænke på om MacOS understøtter HD-DVD drevet fra Xboxen, som man jo kan få til at spille på PC - de passer jo glimrende til hinanden mht. design og farve.
#8 Jeg synes det ville være kanon, hvis man kunne undgå at have en PC eller Mac i fødekæden. Der er lidt overkill i det for mig at have computere tilkoblet for at se film eller trailers. Apple TV, som selv streamer er liiiiige i øjet for mig! Havde ITunes altså været integreret. Måske ikke så fleksibel en løsning, som hacks kunne give. Meeeen pyt!
Apple er jo på blu-ray siden, så ved ikke om HD-DVD understøttes.
#1 filmz-Bruce 18 år siden
Nogen som kender til den?
Apple TV
#2 filmz-Kadann 18 år siden
HD trailers har jeg dog haft god held med at afspille på PC'en i fuldskærm, bare ved at bruge Quicktime Alternative - ikke at det har noget med sagen at gøre, men jeg mener at huske, at du efterlyste en mulig løsning på dette engang. :)
#3 danschier.dk 18 år siden
Som stor Mac-fan, synes jeg den er lidt for overflødig og ligegyldig... men den er god hvis du ikke ikke er tilfreds med at se dit skærmbillede på dit fjernsynet...
#4 filmz-Bruce 18 år siden
#5 danschier.dk 18 år siden
#6 DarkLight 18 år siden
Den har en lys fremtid i form af hacks.
Dvs dit ønske er allerede opfyldt Bruce.
F.eks her
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 DarkLight 18 år siden
#9 filmz-Kadann 18 år siden
#10 filmz-Bruce 18 år siden
Apple er jo på blu-ray siden, så ved ikke om HD-DVD understøttes.