Äret er nu snart omme og derfor er det pä tide at käre ärets sjoveste film. Personligt har jeg indtil videre 2 'the three stooges' og 'FDR American Bad Ass'.
Jeg så en film der hed ghostrider den anden dag En ny film med Nicholas Gage. Den var både sprød og helt iorden altså, ellers er jeg begyndt at de den nye serie med Charlie Sheen "Anger Management", som også må siges at være et godt bud på en tåretriller i år! I øvrigt SÅ fedt at han fik lavet den her serie. Han var jo "Two and a half men", Aston Kutcher .. Dear god...
Hvilken een af dem? Den nye Marvel "Ghostrider" ? Det var da en sindssyg grineren karakter.. Når han bekæmper dæmonen i sig selv og forsvinder ind og ud af rollen. Filmen kan diskuteres, men det var bare lige hvad jeg kunne komme på som fik mig til at grine her for nyligt.. Hvad har I selv af bud for 2012??
Jeg har slet ikke tænkt over det... Ted, 21 Jump Street, Project X og The Campaign er de eneste sjove film fra 2012 jeg sådan lige kan komme i tanke om.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1 Babushka 12 år siden
Äret er nu snart omme og derfor er det pä tide at käre ärets sjoveste film. Personligt har jeg indtil videre 2 'the three stooges' og 'FDR American Bad Ass'.
Hvad var ärets sjoveste film for dig?
#2 kakaomælk 12 år siden
En ny film med Nicholas Gage. Den var både sprød og helt iorden altså, ellers er jeg begyndt at de den nye serie med Charlie Sheen "Anger Management", som også må siges at være et godt bud på en tåretriller i år! I øvrigt SÅ fedt at han fik lavet den her serie. Han var jo "Two and a half men", Aston Kutcher .. Dear god...
#3 Lord Beef Jerky 12 år siden
#4 wimmie 12 år siden
Uden tvivl.
#5 kakaomælk 12 år siden
#6 Lord Beef Jerky 12 år siden