Det er Osama bin laden som har nogle skuespiller til hmm... Casting (håber det korrekt brugt her hehe) som Bin laden.
tjek især mandens udgave af robert de niro, Peter Falk og Robin Williams de er så godt lavet, ansigts memik er perfekt efter min mening. Dustin hoffman impersonationen er ikke så vellykket synes jeg, men damm også Al Pachino er god, der satme nogen som har talent.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Haha, total underholdning, har været at brække mig at grin flere gange over ham fra MadTV's "kloning" af Arnold - har set mange af de andre sketches han har lavet som Arnold også og det er fandme sjovt!
Og jeg er MERE end almindeligt imponeret over den DeNiro imitation, den sidder sgu lige i øjet! Flot! Thumbs up! Robin Williams er også så godt som perfekt...de andre er lidt svævende, men stadig flot stykke arbejde..
#1 filmz-Daedalos 21 år siden
tjek den ud.. den er for griner :p
How much does life weigh?
#2 elwood 21 år siden
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1664
Det er Osama bin laden som har nogle skuespiller til hmm... Casting (håber det korrekt brugt her hehe) som Bin laden.
tjek især mandens udgave af robert de niro, Peter Falk og Robin Williams de er så godt lavet, ansigts memik er perfekt efter min mening. Dustin hoffman impersonationen er ikke så vellykket synes jeg, men damm også Al Pachino er god, der satme nogen som har talent.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Patriarch 21 år siden
#4 MadMartigan 21 år siden
#5 chandler75 21 år siden
#6 inflector 21 år siden
#7 filmz-Daedalos 21 år siden
Ham der laver arnold.. er nok osse lidt mere fokuseret på hans stemme end booby roos er med sine ... så men begge er sjove :D
How much does life weigh?
#8 filmz-gimleno1 21 år siden
Og jeg er MERE end almindeligt imponeret over den DeNiro imitation, den sidder sgu lige i øjet! Flot! Thumbs up! Robin Williams er også så godt som perfekt...de andre er lidt svævende, men stadig flot stykke arbejde..
#9 Patriarch 21 år siden
#10 LaPPe 21 år siden