Personligt siger jeg nok "tja" :) Æstetisk fint sort hvid klip, som dog på ingen måde giver mig incitament til at se filmen eller påvirker min interesse mærkbart nord eller syd. Den har nok lidt samme virkning på mig som [url=
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Det var nu også lettere ironisk ment, en polær modsætning til Hollywoods overoplysende trailere. Overfortolkninger à la "lyset slukkes langsomt i mennesket" kan man sikkert opspore, men traileren bekræfter blot, at filmen bliver radikal.
Nej, en af de mest fængende trailere, jeg længe har set, er den til [url= Tree of Life"[/url]. Cassidy, Malick, Smetana og øjeblikkelig gåsehud...
#13 Helt enig omkring Tree of Life. Den "lille fus" 0:20, er episk :) Og hold på hat og briller, for her kommer en knudret formulering, men jeg har svært ved at beskrive følelsen.
På en eller anden måde fremstår "mise en scene" i Tree of Life ... for mig "større", som om Malick "får mere med på et A4 ark", end der reelt er plads til, uden at det ser fyldt ud :)
Star Wars: The empire strikes back har i dag ikke samme afslørende grad da Darth Vader revelas the Truth til Anakin, men jeg ku forstille mig at dengang da filmen var ude i biografen første gang, så var det et reveal der kom bag på folk.
Det kommer fuldstændigt bag på mig! Jeg har åbenbart ikke fattet en brik af, hvad der foregår i den famøse scene.
Hvordan hænger det sammen?
Rejste Vader tilbage i tiden og havde sex med sin egen mor (eeew!)? Det må da skabe et paradoks på størrelse med The Big Bang.
Hmm... måske det var som følge deraf, at kejseren kom til verden.
#11 Bruce 13 år siden
Personligt siger jeg nok "tja" :) Æstetisk fint sort hvid klip, som dog på ingen måde giver mig incitament til at se filmen eller påvirker min interesse mærkbart nord eller syd. Den har nok lidt samme virkning på mig som [url=
#12 Skeloboy 13 år siden
#13 Antlion 13 år siden
Nej, en af de mest fængende trailere, jeg længe har set, er den til [url= Tree of Life"[/url]. Cassidy, Malick, Smetana og øjeblikkelig gåsehud...
Og lige et eksempel på en [url= trailer[/url].
#14 Bruce 13 år siden
På en eller anden måde fremstår "mise en scene" i Tree of Life ... for mig "større", som om Malick "får mere med på et A4 ark", end der reelt er plads til, uden at det ser fyldt ud :)
Og forresten et link til Joe Dantes Trailers From Hell web site.
#15 Skeloboy 13 år siden
Ville ikke se Solaris-traileren helt, da jeg endnu ikke har set filmen(har den på DVD), men den ligner lort...
Men på den anden side, så ved vi jo godt, [url= alle trailere fra 80'erne er fantastiske![/url]
#16 Highland Park 13 år siden
Hvordan hænger det sammen?
Hmm... måske det var som følge deraf, at kejseren kom til verden.