the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Miike cooks up Soup as English debut Screendaily has announced that Takashi Miike has signed up to direct Dragon's Fin Soup, his first ever English language film. The film is being described as "a fantasy comedy, telling of an encounter between an American ex-pat, a young Chinese woman living in Chinatown and a dragon" and is based on a novella by Thai writer S.P. Somtow. Miike's got to get The Big Spook War out of the way before he starts into this, but expect to see it sometime in 2005.
Takashi Miike's next movie project This big 12 million dollar production staring Chiaki Kuriyama, Ryunosuke Kamiki, Bunta Sugawara is called Yokai Daisenso, a remake of Yoshiyuki Kuroda's THE BIG SPOOK WAR - Yokai Daisenso. The movie is aiming for a family audience and the producers are hoping to catch on to the success of Harry Potter.
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
Til dem der har set Casshern kunne jeg godt tænke mig et fingerpeg.. Er lidt i tvivl om den er pengene værd, har hørt mange rosende ord og mindst lige så mange dårlige anmeldelser... Godt/skidt :) Tak
#49 - Jeg købte den, har prøvet på at se den, men den virker bare enormt dårlig, og det har jeg sidenhen også hørt alle andre sige. Så nej, den er (ifølge 90% af filmz.dk's brugere) ikke pengene værd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 filmz-Bruce 21 år siden
Jeg har bestilt den fra Axelmusic i den "almindelige" koreanske DTS udgave.
#42 filmz-yoshimura 21 år siden
#43 Ikari 21 år siden
Så den idag, og den kan da klart anbefales - meget morsom :)
#44 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Miike cooks up Soup as English debut
Screendaily has announced that Takashi Miike has signed up to direct Dragon's Fin Soup, his first ever English language film. The film is being described as "a fantasy comedy, telling of an encounter between an American ex-pat, a young Chinese woman living in Chinatown and a dragon" and is based on a novella by Thai writer S.P. Somtow. Miike's got to get The Big Spook War out of the way before he starts into this, but expect to see it sometime in 2005.
Takashi Miike's next movie project
This big 12 million dollar production staring Chiaki Kuriyama, Ryunosuke Kamiki, Bunta Sugawara is called Yokai Daisenso, a remake of Yoshiyuki Kuroda's THE BIG SPOOK WAR - Yokai Daisenso. The movie is aiming for a family audience and the producers are hoping to catch on to the success of Harry Potter.
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#45 Morbid 21 år siden
Den ser i hvert fald spændende ud, og den har fået et god anmeldelse på DVD Beaver, som jeg for det meste er enige med.
#46 filmz-ataris 20 år siden
#47 filmz-sanjo 20 år siden
#48 filmz-saku 20 år siden
Ju-on: The Grudge
Ring 2
chakushin-ari
wandafuru raifu
Ima, Ai ni Yukimasu
#49 HeavyClaus 20 år siden
#50 dyg 20 år siden