Og undskyld, men hvor står der, at Momentum Asia udgiver Ong Bak? Så vidt jeg kan se, står der kun (nederst), at de udgiver Born To Fight, som er instrueret af manden, der instruerede Ong Bak. Derudover kan man forvente, at den udgave der kommer ud i R1 eller R2, er det "europæiske cut", som skulle være slagtet noget som grusomt og i øvrigt tilført et nyt score.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har selv Phone & The Uninvited men har kun set Phone men den kan klart anbefales, hvis man er til gys, hvor man ikke gennemskuer handlingen efter to min.
Nogen der ejer asian vision udgaven af infernal affairs? Overvejede lidt at give de 50 kr for den i Fona2K, men ville lige høre, om der var nogen, der kunne kommentere på kvaliteten af den...
# 16 Ganske enig, men den Koreanske har et lækkert DTS spor og alternativ slutning, som ikke lige er til at ryste af sig, og hvis du investerer i engelske Tatans udgave får du tekster på ekstra guffet.
Apropos Ong Bak, så skal man nok gå efter den australske udgave, der kommer til August, for den indeholder BÅDE Bessons cuttede udgave og den originale thai-udgave.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-lbw 20 år siden
#12 filmz-yoshimura 20 år siden
Og undskyld, men hvor står der, at Momentum Asia udgiver Ong Bak? Så vidt jeg kan se, står der kun (nederst), at de udgiver Born To Fight, som er instrueret af manden, der instruerede Ong Bak. Derudover kan man forvente, at den udgave der kommer ud i R1 eller R2, er det "europæiske cut", som skulle være slagtet noget som grusomt og i øvrigt tilført et nyt score.
#13 Slettet Bruger [233395993] 20 år siden
#14 filmz-topmajor 20 år siden
#15 filmz-ataris 20 år siden
#16 filt 20 år siden
#17 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 filmz-yoshimura 20 år siden
http://www9.cd-wow.dk/detail_results_2.php?product...
#19 filmz-lbw 20 år siden