Gravatar

#11 filmz-lbw 20 år siden

#10 Takker... spændende side forresten... eiga... :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 20 år siden

Fox Home Entertainment udgiver også Ong Bak til august: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57...

Og undskyld, men hvor står der, at Momentum Asia udgiver Ong Bak? Så vidt jeg kan se, står der kun (nederst), at de udgiver Born To Fight, som er instrueret af manden, der instruerede Ong Bak. Derudover kan man forvente, at den udgave der kommer ud i R1 eller R2, er det "europæiske cut", som skulle være slagtet noget som grusomt og i øvrigt tilført et nyt score.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 Slettet Bruger [233395993] 20 år siden

Jeg har selv Phone & The Uninvited men har kun set Phone men den kan klart anbefales, hvis man er til gys, hvor man ikke gennemskuer handlingen efter to min.
Gravatar

#14 filmz-topmajor 20 år siden

Nogen der ejer asian vision udgaven af infernal affairs? Overvejede lidt at give de 50 kr for den i Fona2K, men ville lige høre, om der var nogen, der kunne kommentere på kvaliteten af den...
Gravatar

#15 filmz-ataris 20 år siden

#12 - Jeg burde læse tingene ordenligt igennem i stedet for at skimme :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#16 filt 20 år siden

#14, jeg ejer den. Billedet og lyden er aldeles fremragende. Uden tvivl 50kr værd, selvom hverken cover eller extras er imponerende.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 16 Ganske enig, men den Koreanske har et lækkert DTS spor og alternativ slutning, som ikke lige er til at ryste af sig, og hvis du investerer i engelske Tatans udgave får du tekster på ekstra guffet.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 filmz-yoshimura 20 år siden

Apropos Ong Bak, så skal man nok gå efter den australske udgave, der kommer til August, for den indeholder BÅDE Bessons cuttede udgave og den originale thai-udgave.

http://www9.cd-wow.dk/detail_results_2.php?product...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#19 filmz-lbw 20 år siden

#18 Tak for tippet! :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: