#10 Ja, de titler, som blandt andet TP og dvdoo har, er blandt andet:
Bichunmoo (episk krigsdrama - udmærket film) Friend (fantastisk koreansk drama!) Musa (episk krigsdrama, yderst anbefalelsesværdig!) Bad Huy (har jeg ikke selv set, men ...) Ichi the Killer (ultravoldelige kult-sag) The Isle (lidt sært drama af samme instruktør som Bad Guy: Kim Ki Duk) Shiri (nogenlunde koreansk action thriller, meeen ...)
De koster alle 49,- eller 39,- og har danske undertekster; flere af dem er sandsynligvis også i digipack. Har du penge, så køb dem alle. VIl du være selsktiv, så køb Musa og Friend (evt. Bichunmoo, hvis du er meget glad for Hero- og Crouching Tiger-genren).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Blandt andet, blandt andet ... hmm, flot formuleret :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#14: Oh ja, det er sandt. JSA er også fremragende (og kan tilmed erhverves for 49,- i hvert fald i TP). Det er kun de engelske passager i filmen, der skurrer lidt i mine ører.
#16 Ja, har godt læst de fleste anmeldelser har lidt problemer med det engelske. Men efter at ha' set filmen, så synes jeg egentlig det engelske passer meget godt overens med, at det er FN udsendinge fra bl.a. Sverige og Schweitz, som leverer replikkerne med tilhørende accent. Muligvis vi bare er blevet forvænte med perfekt engelsk :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det engelske irriterede også mig, ingen tvivl om at de koreanske scener i særklasse er de bedste.
#15, Jeg har 1dvd udgaven, hvis man bare skal se filmen, så er den udmærket. Jeg går dog desværre glip af ekstramateriale, og jeg troede egentlig også det var digi-packen jeg bestilte fra DVDoo, men det var det skam ikke!
#16: Det var ikke så meget accenterne, der generede mig, for det er da klart, at de som henholdsvis svensker og schweizer ikke skal tale perfekt engelsk. Problemet er, at de spiller markant ringere end de koreanske skuespillere, som alle er fremragende.
But still ... det er en glimrende film!
#19 Ahhh.....må jo nok gi' dig lidt ret i den bemærkning :)
Jeg har selv kr. 49,- versionen med DTS fra DVDOO, som jeg synes er ret godt mht. billede og lyd. Nogen som ved om der er noget at hente, ved at købe den dyre SE version?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 filmz-Bruce 21 år siden
#12 filmz-yoshimura 21 år siden
Bichunmoo (episk krigsdrama - udmærket film)
Friend (fantastisk koreansk drama!)
Musa (episk krigsdrama, yderst anbefalelsesværdig!)
Bad Huy (har jeg ikke selv set, men ...)
Ichi the Killer (ultravoldelige kult-sag)
The Isle (lidt sært drama af samme instruktør som Bad Guy: Kim Ki Duk)
Shiri (nogenlunde koreansk action thriller, meeen ...)
De koster alle 49,- eller 39,- og har danske undertekster; flere af dem er sandsynligvis også i digipack. Har du penge, så køb dem alle. VIl du være selsktiv, så køb Musa og Friend (evt. Bichunmoo, hvis du er meget glad for Hero- og Crouching Tiger-genren).
#13 filmz-yoshimura 21 år siden
#14 ks 21 år siden
Med hensyn til Bad Guy, så kan jeg godt anbefale den, men man skal være til film der forventer lidt hjernearbejde undervejs.
Bichunmoo er noget rodet noget, med knap så imponerende actionscener. Jeg brød mig ikke om den.
#15 filmz-ataris 21 år siden
#16 filmz-yoshimura 21 år siden
#17 filmz-Bruce 21 år siden
#18 ks 21 år siden
#15, Jeg har 1dvd udgaven, hvis man bare skal se filmen, så er den udmærket. Jeg går dog desværre glip af ekstramateriale, og jeg troede egentlig også det var digi-packen jeg bestilte fra DVDoo, men det var det skam ikke!
#19 filmz-yoshimura 21 år siden
But still ... det er en glimrende film!
#20 filmz-Bruce 21 år siden
Jeg har selv kr. 49,- versionen med DTS fra DVDOO, som jeg synes er ret godt mht. billede og lyd. Nogen som ved om der er noget at hente, ved at købe den dyre SE version?