Slutningen på Warrior, hvor The National - About Today begynder at spille, kan jeg se igen og igen! Den stemning går lige i hjertet og afslutter en helt igennem fantastisk film.
Det samme med slutningen til The Dark Knight Rises. Den slutning er episk! Alfred, der sidder og pimper den og Blake der går på spelunking til tonerne af en Hans Zimmer, der er i topform!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Slutningen på Warrior, hvor The National - About Today begynder at spille, kan jeg se igen og igen! Den stemning går lige i hjertet og afslutter en helt igennem fantastisk film.
Det samme med slutningen til The Dark Knight Rises. Den slutning er episk! Alfred, der sidder og pimper den og Blake der går på spelunking til tonerne af en Hans Zimmer, der er i topform!
Andre nævneværdige er, Rise of the Planet of the Apes og Thor. Det skyldes i særdeleshed musikken fra Patrick Doyle.
Det samme med Sunshine og Smokin' Aces, hvor musikken fra Clint Mansell også er genialt!
Slutningen på Gladiator til Now We Are Free er også mesterlig. Ligesom slutningen på Drive.
Samt Gattaca, hvor musikken også er exceptionelt.
Og sidst, men bestemt ikke mindst The Truman Show, som er en af mine alltime yndlingsfilm.
Det er et udsnit af slutninger, jeg elsker.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Batman 1989 Episk slutning, Elfmans musik er simpelthen fantastisk.
Batman Returns
Herlig slutning, takket være billederne, stemmningen og musikken.
Nolans batman film, de har alle fede slutninger på værd sin måde.
In Burges Genial åben slutning på en genial film. Warrior
Den vogn hopper jeg også med på, rigtig rørende slutning.
Lord of the Rings The Two Towers
Enormt stemmningsfuld slutning, gollums sidste ord og kamereat går op og man ser Bjerget, Øjet og Nazgul rytterne flyve omkring.
Lord of the Rings Returns of The King
Jack Nicholson: It just had to many endings.
Endnu en rørende tåre vrider med samtlige slutninger, synes nu Aragorns slutning er den bedste "you bow to no one" er en scene jeg altid for en klump i halsen.
The Grey
Fantastisk, melakolnsk slutning og soundtracket er så stemmingsfyldt.
Cornetto Trilogierne, især The Worlds end.
Geniale, sjove og fede slutninger der ikke meget andet at sige.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11 Driver 10 år siden
#12 Driver 10 år siden
Andre nævneværdige er, Rise of the Planet of the Apes og Thor. Det skyldes i særdeleshed musikken fra Patrick Doyle.
Det samme med Sunshine og Smokin' Aces, hvor musikken fra Clint Mansell også er genialt!
Slutningen på Gladiator til Now We Are Free er også mesterlig. Ligesom slutningen på Drive.
Samt Gattaca, hvor musikken også er exceptionelt.
Og sidst, men bestemt ikke mindst The Truman Show, som er en af mine alltime yndlingsfilm.
Det er et udsnit af slutninger, jeg elsker.
#13 Batsy 10 år siden
Episk slutning, Elfmans musik er simpelthen fantastisk.
Batman Returns
Herlig slutning, takket være billederne, stemmningen og musikken.
Nolans batman film, de har alle fede slutninger på værd sin måde.
In Burges
Genial åben slutning på en genial film.
Warrior
Den vogn hopper jeg også med på, rigtig rørende slutning.
Lord of the Rings The Two Towers
Enormt stemmningsfuld slutning, gollums sidste ord og kamereat går op og man ser Bjerget, Øjet og Nazgul rytterne flyve omkring.
Lord of the Rings Returns of The King
Jack Nicholson: It just had to many endings.
Endnu en rørende tåre vrider med samtlige slutninger, synes nu Aragorns slutning er den bedste "you bow to no one" er en scene jeg altid for en klump i halsen.
The Grey
Fantastisk, melakolnsk slutning og soundtracket er så stemmingsfyldt.
Cornetto Trilogierne, især The Worlds end.
Geniale, sjove og fede slutninger der ikke meget andet at sige.