Gravatar

#1 Skeloboy 15 år siden

Ok...har lidt et Hepburn-trip...har set eller ejer disse film(set i kursiv):

Roman Holiday, Sabrina, Funny Face, The Nun's Story, Breakfast at Tiffany's, The Children's Hour, Charade, My Fair Lady, How to Steal a Million, Two for the Road, Wait Until Dark

Mit spørgsmål er så:
Hvilken af hendes andre film kan det betale sig at købe? Er temmelig sikker på Love in the Afternoon og War & Peace dog.

Her er resten:
The Secret People, War and Peace, Love in the Afternoon, Green Mansions, The Unforgiven, Paris When It Sizzles, Robin and Marian, Bloodline, They All Laughed, Always

Plus denne plakat er bestilt :)
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Køb nu bare dem alle sammen Skeloboy. Det ender du jo alligevel med at gøre. ;)

Hepburn er med i dem. Hvad mere er der behov for at vide?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 Skeloboy 15 år siden

Hehe, tjo. Men jeg har nemlig en mistanke om, at alle(undtagen Love in the Afternoon og War & Peace) er knapt så gode...så ville lige forhøre mig, før jeg bruger de penge, som jeg alligevel ikke
Gravatar

#4 wimmie 15 år siden

Jeg venter på at få Wait until Dark hjem - skal nok lige smide en anmeldelse (hvis den da snart kommer hjem).
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 BN 15 år siden

Skeloboy (1) skrev:
Mit spørgsmål er så:
Hvilken af hendes andre film kan det betale sig at købe? Er temmelig sikker på Love in the Afternoon og War & Peace dog.

Her er resten:
The Secret People, War and Peace, Love in the Afternoon, Green Mansions, The Unforgiven, Paris When It Sizzles, Robin and Marian, Bloodline, They All Laughed, Always

'Robin and Marian' husker jeg som værende ganske udmærket, med et fint samspil mellem Sean Connery (som Robin) og Audrey Hepburn. Det gode ved filmen er, at den handler om Robin Hood's sidste dage (så forvent ikke nogen happy end), plus at det ikke er en kulørt, farvestrålende version af den klassiske historie - nej, den har en mere realistisk og seriøs tilgang til sit emne.

'Bloodline' er en temmelig uinteressant film. Det er en romanfilmatisering, og havde det så bare været en god roman! Jeg husker skuespilniveauet og plottet som værende noget, der er ikke er meget bedre end tv-serierne 'Dynasty' og 'Dallas'. Jeg mener heller ikke, at Hepburn's rolle i denne film var særlig stor.

I 'Always' spiller Hepburn en engel fra Gud der skal vejlede en død pilot (spillet af Richard Dreyfuss), der skal lære at give slip på sin levende kæreste/forlovede (Holly Hunter). I mine øjne en værre, over-sentimental sødsuppe-fortælling, pakket ind i glamouriseret farvelade.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 jessup 15 år siden

Breakfast.. vil du helt sikkert værdsætte - Hepburn når hun er smukkest.- Mickey Rooney som grotesk stereotyp japaner er also a must. Prostitution er her lidt mere sofistikeret og charmerende end Pretty Woman - og så har Blake Edwards jo aldrig lavet en dårlig film:)
This is just until June
Gravatar

#7 BN 15 år siden

jessup (6) skrev:
Breakfast.. vil du helt sikkert værdsætte - Hepburn når hun er smukkest.- Mickey Rooney som grotesk stereotyp japaner er also a must. Prostitution er her lidt mere sofistikeret og charmerende end Pretty Woman - og så har Blake Edwards jo aldrig lavet en dårlig film:)

Den har han allerede set/købt. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 jessup 15 år siden

#7 - det er vist rigtigt:)
This is just until June
Gravatar

#9 Skeloboy 15 år siden

#4 - skal selv til at se Wait Until Dark nu:)
Gravatar

#10 wimmie 15 år siden

Nå, så smider du lige anmeldelsen ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: