Synes den ser ENORMT fed ud, men problemet er bare at den er forholdsvis dyr (for en film fra 2001) og kan desuden ikke skaffes på R2. Er der nogen af jer der har set den og hvad vil I anbefale - er det en jeg skal jagte lidt eller er det spild af min tid og mine penge? Og hvis I har set en knaldtilbud på den må I da også godt lige nævne det... :-)
den udgave jeg har set, var lidt besværlig at forstå (vistnok købt hos axelmusic, men jeg ved ikke hvilken udgave det var...). De snakker polsk (et sprog jeg har været specielt sej til), men underteksterne var ret forvirrende, de forsvandt ofte ret hurtigt, stod oven i hinanden o.l. Men det var muligt at forstå filmen, jeg tror bare dte ødelagde det hele lidt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
giv så mange penge de beder om... avalon er det værd... Oshii's bedste arbejde til dato... hans "gamle" spillefilm er heller ikke dårlige, om end meget mystiske....
Det er en film der bliver bedre jo flere gange man ser den...Jeg overvejer at skaffe mig alle udgaver af den, bare for at have dem....
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#1 McPeter 22 år siden
Har lige siddet og kigget en masse trailere igennem som jeg har suget ned i løbet af dagen, og der var det så at jeg stødte på traileren til Avalon.
I kan downloade teaser-traileren ved at klikke HER (.mov) eller HER (.wmv)
Synes den ser ENORMT fed ud, men problemet er bare at den er forholdsvis dyr (for en film fra 2001) og kan desuden ikke skaffes på R2. Er der nogen af jer der har set den og hvad vil I anbefale - er det en jeg skal jagte lidt eller er det spild af min tid og mine penge? Og hvis I har set en knaldtilbud på den må I da også godt lige nævne det... :-)
På forhånd tak for hjælpen...
#2 filmz-Kadann 22 år siden
Deres side er overdrevet langsom, så du skal bare væbne dig med tålmodighed. :)
#3 lagoni 22 år siden
#4 filmz-Seth Geko 22 år siden
#5 lagoni 22 år siden
#6 filmz-Seth Geko 22 år siden
#7 filmz-phalanx 22 år siden
meget speciel visuelt, den handler om et fremtidigt virtuel reality spil som folk bliver afhængige af...
#8 filmz-cko 22 år siden
Det er en film der bliver bedre jo flere gange man ser den...Jeg overvejer at skaffe mig alle udgaver af den, bare for at have dem....
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"