Jeg har prøvet at bestille en bog fra saxo.dk, da jeg hentede pakken på posthuset havde den været åben - og det er altså ikke sådan en der bare går op ved et uheld. Der var nok nogle postansatte som troede at det var dvder eller cder, men det var bare en jura bog og den gad de nok ikke rende med. Men jeg blev da bedt om at tjekke om der var det i som skulle være der, for ellers skulle post dk nok erstatte det.
Jeg har kun én gang mistet en bestilling - en Total Recall Special Tin Ed. fra Axel - og efter at have ventet ca. en månede og skrevet frem og tilbage med en fra Axel, sendte de en ny til mig.
Prøv at tale med dem - Axel er absolut fornuftige i det henseende.
Det eneste jeg har mistet er Officespace til 9 kr., men det har været under min bagatel grænsen. Mine pakker fra dvdpacific har ofte været åbnet, men det er der ikke noget besynderligt i.
Det er dog godt nok kedeligt at man med spænding skal vente om noget kommer frem med posten.
Hvis man nu kunne lokke feks. axel med på ideen , så ville jeg foreslå, at de sendte dvd tynde sporings enheder ala GPS ud i deres dvd breve , med samme vægt og størrelse som en normal dvd , kunne evt. også være større for at ligne special editions eller tin covers. MEN altså axel sendte de her GPS enheder ud til nogle af de personer, der var hårdt ramte af at deres dvd'er forsvandt. Og vupti så kunne axel's detektiver sidde ved computeren og følge hver enkelt pakke med GPS inden i, og så derefter køre hen til personen der havde gaflet dem.
Denne GPS dims skulle jo selfølgelig sidde inden i et normalt dvd cover, som skulle indeholde dvd skiver for at ligne normale film , evt, kunne man forklæde dem ved at putte det forbandet plastic cellofan rundt om som alle dvd'er kommer med disse dage. Så var chancen måske ikke så stor for at GPS'en ville blive opdaget.
Det må vel være billigere at stoppe dem der gafler vores dvd film, end hele tiden at skulle sende den samme dvd film op til flere gange til samme person.
#11 tiany 18 år siden
#12 Verbal 18 år siden
Men en ting til: Sender Axel deres leveringer som brevpost eller pakkepost?
#13 chandler75 18 år siden
#14 Verbal 18 år siden
#15 dolphinfriendly 18 år siden
Prøv at tale med dem - Axel er absolut fornuftige i det henseende.
#16 jessup 18 år siden
Det er dog godt nok kedeligt at man med spænding skal vente om noget kommer frem med posten.
#17 filmz-cybercow 18 år siden
Denne GPS dims skulle jo selfølgelig sidde inden i et normalt dvd cover, som skulle indeholde dvd skiver for at ligne normale film , evt, kunne man forklæde dem ved at putte det forbandet plastic cellofan rundt om som alle dvd'er kommer med disse dage. Så var chancen måske ikke så stor for at GPS'en ville blive opdaget.
Det må vel være billigere at stoppe dem der gafler vores dvd film, end hele tiden at skulle sende den samme dvd film op til flere gange til samme person.
Eller hva synes i andre ?
#18 jessup 18 år siden
#19 El vez 18 år siden
Både Axel, play og cd-wow er gode til at sende din bestilling igen, uden at kræve ekstra betaling, hvis den ikke når frem i første omgang.
#20 filmz-Kadann 18 år siden
Cd-wow er åbenbart ikke så gode til det mere, ifølge rygterne herinde. :)