som topic hentyder, så har jeg problemer med indkøbskurven.. Jeg vil bestille : What Women Want (R2) Bowling for Columbine Special 2Disc edition. (R1) Muppet Show Best 1-3 (R2)
Når jeg forsøger at få dem i indkøbskurven, bliver den "reset" når jeg tilføjer bowling for columbine, hvis jeg så tilføjer en af de andre 2 igen, så er bowling for columbine væk, og der er nu 2 af den film jeg tilføjere...
Er det noget med at det er R1, og derfor skal bestilles i en seperat ordre ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Der er jo to kurve, som faneinddelingerne på Axels hjemmeside indikerer.
Når du logger ind med brugernummer og password, vil du nederst på siden kunne se faneinddelingerne, der fra venstre til højre lyder "Axel Music", "Club Racoon" og "Huskeseddel".
Når du bestiller en dk reg. 2 film, vil denne placere sig i "Axel Music Kurven", når du bestiller en reg. 1 film, vil denne placere sig i "Club Racoon kurven".
Du kan se, hvad du har bestilt, ved at skifte mellem de to faner - simpelt nok ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 filmz-herskegut 21 år siden
Jeg vil bestille :
What Women Want (R2)
Bowling for Columbine Special 2Disc edition. (R1)
Muppet Show Best 1-3 (R2)
Når jeg forsøger at få dem i indkøbskurven, bliver den "reset" når jeg tilføjer bowling for columbine, hvis jeg så tilføjer en af de andre 2 igen, så er bowling for columbine væk, og der er nu 2 af den film jeg tilføjere...
Er det noget med at det er R1, og derfor skal bestilles i en seperat ordre ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 trekster 21 år siden
#3 filmz-herskegut 21 år siden
#4 Yoda 21 år siden
Når du logger ind med brugernummer og password, vil du nederst på siden kunne se faneinddelingerne, der fra venstre til højre lyder "Axel Music", "Club Racoon" og "Huskeseddel".
Når du bestiller en dk reg. 2 film, vil denne placere sig i "Axel Music Kurven", når du bestiller en reg. 1 film, vil denne placere sig i "Club Racoon kurven".
Du kan se, hvad du har bestilt, ved at skifte mellem de to faner - simpelt nok ;-)
#5 filmz-herskegut 21 år siden
så giver det hele noget mere mening, tak for hjælpen yoda.
#6 Yoda 21 år siden